AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Lancia Delta HPE 1.9 Turbo DS (1998)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Delta HPE 1.9 Turbo DS |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1998 |
Jaar van aanschaf | 2002 |
KM-stand bij aanschaf | 126.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
voor een ouwe diesel redelijk vlot en toch nog een verbruik van gemiddeld 1 op 15/16
wegligging is wat minder
en dan het verkrijgen van onderdelen
4 weken wachten op achterlicht unit
bijna 5 maanden op een stuurkolomschakelaar (uiteindelijk op de sloop gehaald) en inmiddels alweer een tijdje op 4 nieuwe gloeikaarsen
dit allemaal bij een lanciadealer
verder geen problemen met deze auto
PROBLEMEN
achterlicht unit vervangen wegens kortsluiting ( het binnenwek was inmiddels al gesmolten)
kortsluiting in de stuurkolomschakelaar (Italiaanse electronica)
5,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Autotest
Lancia Delta HPE 2.0 HF Turbo (1998)
Designdrive BMW 6-serie E24: waarom dit de ultieme sharknose en een designicoon is
Autotest
Praktijkervaring BMW Z4 (E89): klapdak last of gemak?
Autotest
Test: Volvo EM90 - gevalletje hygge meets hightech
Achtergrond
Lezersreacties (0)
Reageren