Kia Sportage 1.6 T-GDi Plug-in Hybrid 4WD DynamicPlusLine (2022)

Kia Sportage 1.6 T-GDi Plug-in Hybrid 4WD DynamicPlusLine (2022)

UitvoeringSportage 1.6 T-GDi Plug-in Hybrid 4WD DynamicPlusLine
Bouwjaar2022

Eindelijk rust en comfort

Mijn eerste Kia , ik heb deze auto sinds Mei en ben er erg tevreden over .
Heb (helaas) vele nieuwe auto,s mogen ontvangen het afgelopen jaar met de nodige ellende en storingen.
Nu na de periode van terug geleverde auto,s naar het merk Kia en ik ben zeer blij met de auto en alles daar omheen .
zuinig !! de stekker variant geeft mij vreugde , ik stekker hem bijna altijd thuis met stroom van de zonnepanelen.
Is de stroom op gaat hij op benzine en rijd ik gemiddeld 1 op 16 dus niet slecht .
nu 7500km verder 3x getankt , dus zeer blij met wat ik rijd betreft afstanden enz .
comfort auto is voor mij perfect .
foto van de auto komt eraan , ff poetsen nog .
kortom een aanrader .

nu het kouder is

Altijd nog zeer te vrede over deze fijne auto , MAAR nu het kouder is gaat hij minder snel op de accu rijden dan gehoopt en helaas dan ook meer benzine gebruiken of dit samen op de accu te verwerken .
Het opladen is nog in de nacht nu er weinig of niks terug geleverd is door de zonnepanelen .
verders is alles op en aan de auto klasse , de DAP radio is eigenlijk de enigste factor van storing aan de gres van NL .
Maar blijkbaar voor veel merken auto,s.
Wederom fijne bak .

PRIVATE LEASE Kia Sportage

Kia
Kia Sportage 1.6 T-GDi Mild Hybrid ComfortLine (5D/6H)

Alphabet
Kia Sportage 1.6 T-GDi Mild Hybrid DynamicLine (5D/6H)