Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV Premium (2021) #4

autoreview

Hyundai Tucson
Hyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai TucsonHyundai Tucson

Signalement

UitvoeringTucson 1.6 T-GDI PHEV Premium
Versnellingen6, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2021
Jaar van aanschaf2021
KM-stand laatst25.000 km
Lezerswaardering: 45%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikerservaring

  • 25.000 km

Mijn ervaring met deze PHEV:
Mooie auto van zowel de buiten als de binnenkant mer comfortabel weggedrag, stil met ruim motorvermogen 265 p.k met hoog koppel. Zou een geweldige caravantrekker moeten zijn en broertje HEV was immers al trekker van her jaar 2021 aldus ANWB,
Met een last van 1250 mag 1350 Max. blijft de auto bij hellingen op bijv flye overs met te hoge toeren van 3800 en soms wel 4800 t.p.m. Hangen in de versnellingen versnelt dan niet meer en is daar niet meer uit te krijgen als je dat zelf wil. Met gewoon gebruik komt de tucson in de cruise control niet meer op de ingestelde snelheid bij steilere hellingen alleen nog maar met gas bij geven.
Dit is een producteigenschap die je wel vaker zal horen bij Hyundai als er iets niet klopt. Een voorbeeld hiervan is ook dat je de stekker in de auto moet optillen om het laadprogramma te kunne starten bij de laadpaal, de stemopdracht bij navigatie en telefoon de helft van de keren niet werkt, de noodremfunctie ingrijpt wanneer het niet nodig is, de gebruikersinstellingen iedere keer bevestigd moeten worden zelfs als je niets wijzigt, de Tankdop niet opent of soms na 5 of 10 seconden, de auto bij windkracht 6 zo beweegt je continu meldingen krijgt dat je een pauze moet nemen, je de lane assist iedere keer weer handmatig moet uitschakelen net als het alarm voor kind op de achterbank wat niet is uit te schakelen zodat bij een huisdier op de achterbank het alarm begint te gillen als je staat af te rekenen bij de pomp en nog wat kleinere dingen die het vermelden niet waard zijn. Verder heb ik altijd meer gehad aan mijn drie jaar garantie van de Japanse merken waarmee ik gereden heb in plaats van 5 jaar bij deze garantie waarbij alles tot dusver is afgedaan als software-instelling en product eigenschappen


2,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Hyundai Tucson

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (17)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.