Hyundai Inster 49kWh Pulse (2025) #3
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Inster 49kWh Pulse |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2025 |
| Jaar van aanschaf | 2025 |
| KM-stand bij aanschaf | 1 km |
| KM-stand laatst | 600 km |
1e mening
- 600 km
Auto gekocht vanwege wat er allemaal standaard opzit. Bij andere goedkopere ev is de prijs zogenaamd lager, maar dan zit er minder op dus wordt de prijs zowiezo hoger dan de aanbieding. Verkooptruc. Daarnaast heb ik steeds minder vertrouwen in Europese merken, nog minder in dat stellantis. De breedte is wat smal, de auto is dan ook niet zo gigantisch als zoveel Chinese ev. Gewicht is lager als auto kleiner is, pure fysica. 1310kg, alleen smart of spring of misschien 500 die wat lichter zijn. Alle andere merken gaan naar 1400kg en meer. Dus ook weer hogere wegenbelasting. Verder hoop is dat er chips en batterijen van Samsung in de inster gestopt zijn. Hyundai doet nauwelijks meer onder voor de Japanners, ik zou bijna zeggen dat ze het beter doen. Verbruik zit in de zomer op de snelweg rond 14.4 kw per 100km, in de stad 13.4kw per 100km.
Ik zal mn mening later aanvullen.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Hyundai Inster
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Update Hyundai Inster: zo zuinig is hij nu het kouder wordt

Triotest kleine betaalbare EV's: Fiat Grande Panda, Hyundai Inster, Leapmotor T.03

Dubbeltest: Dongfeng Box vs. Hyundai Inster – Kleine prijsvechters met grote ambities

Test: Hyundai Inster - Hyundai op z'n smalst








Lezersreacties (0)
Reageren