Hyundai Inster 49kWh Pulse (2025) #3

autoreview

Hyundai Inster
Hyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai InsterHyundai Inster

Signalement

UitvoeringInster 49kWh Pulse
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2025
Jaar van aanschaf2025
KM-stand bij aanschaf1 km
KM-stand laatst600 km
Lezerswaardering: 25%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

1e mening

  • 600 km

Auto gekocht vanwege wat er allemaal standaard opzit. Bij andere goedkopere ev is de prijs zogenaamd lager, maar dan zit er minder op dus wordt de prijs zowiezo hoger dan de aanbieding. Verkooptruc. Daarnaast heb ik steeds minder vertrouwen in Europese merken, nog minder in dat stellantis. De breedte is wat smal, de auto is dan ook niet zo gigantisch als zoveel Chinese ev. Gewicht is lager als auto kleiner is, pure fysica. 1310kg, alleen smart of spring of misschien 500 die wat lichter zijn. Alle andere merken gaan naar 1400kg en meer. Dus ook weer hogere wegenbelasting. Verder hoop is dat er chips en batterijen van Samsung in de inster gestopt zijn. Hyundai doet nauwelijks meer onder voor de Japanners, ik zou bijna zeggen dat ze het beter doen. Verbruik zit in de zomer op de snelweg rond 14.4 kw per 100km, in de stad 13.4kw per 100km.
Ik zal mn mening later aanvullen.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Hyundai Inster

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.