Hyundai Inster 42kWh E-Motion (2024)

autoreview

Hyundai Inster 42kWh E-Motion (2024)

Signalement

UitvoeringInster 42kWh E-Motion
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2025
KM-stand bij aanschaf1 km
KM-stand laatst3.500 km
Lezerswaardering: 50%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Wat een leukerd

  • 200 km

Sinds een paar dagen in bezit van de Inster. Wat een ongelooflijk leuke auto is dit. Hij rijdt geweldig en heeft , als basismodel, een enorme uitrusting. De ruimte achterin is bijzonder voor zo'n kleine auto, genoeg been en hoofdruimte. De eerste 200km waren een beleving. Gem verbruik 15.3kw/100. Buitentemperatuur rond 0 graden, dus dat zal beter worden als het warmer wordt. De bluelink app werkt goed, op afstand opwarmen van de auto is super!

Geweldig

  • 550 km

De auto bevalt steeds beter, we hebben onze i10 ook nog, voor de zekerheid, mocht electrisch rijden niet bevallen. Prestaties en kosten van vier naar vijf sterren gezet. De i10 staat werkeloos langs de kant, omdat het gewoon erg leuk is om in de inster te rijden.
Enig nadeel tot nu toe is de trilling in het stuur, waarschijnlijk zijn de banden niet goed, ben al langs de dealer geweest. Konden op het eerste oog niets vinden. Met nieuwe banden moet dat probleem opgelost zijn.

Super

  • 960 km

Nu de temperatuur boven de 10gr is, zie ik het verbruik steeds gunstiger worden. Een rit van 40 km snelweg en binnenwegen gemiddeld 13kwh👍. Deze week een ritje van 20km alleen 50 en 80 km wegen, 10.5kwh.
Nadeel dat er nog steeds geen oplossing is voor het trillen van het stuur, dealer wijst naar Hyundai Nederland en Hyundai wijst naar de dealer.....voor nieuwe kopers van een inster, zorg bij de onderhandelingen dat je premium banden op de auto laat zetten.

Zuinig

  • 1.500 km

Hoe leuk is het om te merken dat ik de wltp meting heb verslagen. Bij de laatste laadbeurt had ik de batterij 100% opgeladen en staat er in de boordcomputer dat ik 371 km kan rijden.....en dat met een 42 kWh batterij 🤔😀
Auto rijdt goed, jammer dat er nog steeds geen oplossing is voor het trillen van het stuur. Klein kritiekpunt je, draaicirkel valt tegen

Super praktisch

  • 3.500 km

De inster bevalt nog steeds, zeker nu er nieuwe all season banden van Vredestein onder liggen....wat een verschil, de trillingen zijn weg. Onze i10 staat er werkeloos bij, want wat is deze auto praktisch, dit weekend een mega partytent twee statafels en een koelkast vervoert, zonder problemen, wat een ruimte😀
Verbruik is nu vanaf de aankoop 12.4 kWh...echt heel netjes👍. En het blijft leuk rijden met een elektrische auto

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Hyundai Inster

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (21)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.