Hyundai i10 1.0i Comfort Smart (2023)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | i10 1.0i Comfort Smart |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 2023 |
| Jaar van aanschaf | 2024 |
| KM-stand bij aanschaf | 4.406 km |
| KM-stand laatst | 7.605 km |
terug naar kleinere auto
- 7.605 km
vorig jaar mijn Hyundai i20 uit 2018 ingeruild voor een i10.
Mijn ervaring is dat deze wat rijervaring betreft redelijk gelijk is aan de i20.
Wel merk je het verschil in vermogen, met name als je wil invoegen op de snelwegen, in de stad op buitenwegen valt dat wel mee.
Wat ook wennen was is de rijstrookdetectie.
Na deze in eerste instantie regelmatig te hebben uitgeschakeld, ben ik er inmiddels aan gewend, en stoor me er niet meer aan als ik plotseling de bijsturing voel in het stuur, dat was in het begin soms schrikken.
wat gebruiksgemak betreft is het meest opvallend de kleine kofferbak en het ontbreken van koordjes aan de hoedenplank waardoor je die steeds zelf moet op en terugklappen.
Stoelen zitten goed, ook op wat langere ritten geen probleem.
Wat verbruik betreft ook geen klagen, heb een gemiddeld verbruik van een dikke 1:21.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Hyundai i10 1.0 67pk Comfort Smart | Achteruitrijcamera | Airco | Apple Carplay/Android Auto|telefoonintegratie premium
- 2024
- 47.728 km

Hyundai i10 1.0 67pk Comfort Smart | Achteruitrijcamera | Airco | Apple Carplay/Android Auto|telefoonintegratie premium
- 2024
- 48.564 km

Hyundai i10 1.0 COMFORT SMART | AIRCO | CRUISE CONTROLE | NAVI | CAMERA |
- 2024
- 14.000 km
Lees ook

De goedkoopste Hyundai i10 is minder ‘basic’ dan Hyundai denkt – Back to Basics

Top 20-auto’s uitgelicht: Hyundai i10

EV-rijders horen op laatste moment hoeveel mrb ze gaan betalen

Test: de Tesla Model Y Standard rijdt eigenlijk als de 'oude' Model Y

