Hyundai i10 1.0 i-Drive (2014) #2

Hyundai i10 1.0 i-Drive (2014)

Uitvoeringi10 1.0 i-Drive
Bouwjaar2014
Jaar van aanschaf2014

Still going strong

Deze week heb ik mijn i10 al weer 6 jaar in mijn bezit. Ik ben nog steeds zeer tevreden over het rijgedrag en rijcomfort van deze kleine Hyundai.
De auto is stabiel in rechte lijn( behalve bij sterke zijwind) en ook het bochtengedrag is opvallend goed. Je kunt hem perfect plaatsen en hij verrast je nooit.
Het rijcomfort is opvallend positief door de goede stoelen( ook na 120000km niet doorgezeten), de comfortabele vering en het opvallend lage geluidsniveau in het interieur. Motor- en windgeruis blijven keurig op de achtergrond.Het verbruik schommelt met veel snelwegkilometers rond de 5,2 liter.
Buiten het reguliere onderhoud is de startmotor stuk gegaan. Deze is onder garantie vervangen. Ook is de prise as keerring gaan lekken waardoor de koppelingsplaten vervangen moesten worden.
Verder geen reparaties en ook de bekleding en kunststoffen zien er nog als nieuw uit. Kwalitatief dus best een mooi produkt.
De dealer geeft ook vertrouwen, keurige prijsopgave vooraf en actief meedenken met de klant.
Kortom nog steeds zeer tevreden met mijn i10!

PRIVATE LEASE Hyundai i10

DirectLease
Hyundai i10 1.0i Comfort (5D/5H)

Hyundai i10 1.0i Comfort (5D/5H)