Ford Mustang Mach-E (2025)

autoreview

Ford Mustang Mach-E (2025)

Signalement

Versnellingen8, Automaat
Bouwjaar2025
Jaar van aanschaf2025
KM-stand laatst5.800 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Eerste kilometer

  • 5.800 km

8 oktober 2025 mocht ik eindelijk mijn nieuwe leasewagen gaan ophalen: een groene Mustang Mach-E Extended Range Premium AWD. Meteen opvallend bij de eerste kilometers is iets dat ik bij de testrit ook al merkte: wat zitten de stoelen heerlijk. Niet te zacht, maar wel zacht genoeg om heerlijk comfort te geven. De auto trekt heerlijk op, zelfs in de mildste stand (whisper) en het one-pedal drive went al heel snel. Het is af te zetten, maar ik gebruik het continu. De afremming op de motor is goed te regelen met het gaspedaal.
Verder voldoet de auto aan mijn verwachtingen en geniet ik met volle teugen als ik eens lekker kan optrekken. Het is wel zo dat de beleving heel anders is dan met een benzine- of dieselauto. Het geluid van een mooie 6-cilinder mis ik wel bij deze prestaties. Het nepgeluidje dat je aan kan zetten kan daar helaas niet aan tippen.
Een klein minpuntje is misschien dat de achterwisser piept (niet het rubber, maar het motortje) en dat het verbruik staat genoemd met 1 decimaal, maar verspringt per hele getallen. Dus zie je het verbruik bijvoorbeeld verspringen van 18,0 kWh/100 km naar 17,0 kWh/100 km. Dan heb je dus niets aan die decimaal.
Geluidsinstallatie is prima, stilte is prima, wegligging is prima en looks zijn super. Eén van de mooiste verschijningen op de weg van moderne elektrische wagens. Er is echt zorg besteedt aan een goed ontwerp.
Ook opladen gaat prima en verbruik is natuurlijk wat hoger in koude tijden. Ik kom bij 0°C-10°C op zo'n 400 km actieradius.

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Ford Mustang Mach-E

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.