AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Fiat Panda TwinAir Turbo 85 Lounge (2012) #12
autoreview
5
Signalement
Uitvoering | Panda TwinAir Turbo 85 Lounge |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2012 |
Jaar van aanschaf | 2020 |
KM-stand bij aanschaf | 131.400 km |
KM-stand laatst | 131.400 km |
Fiat Panda Lounge
- 131.400 km
Wegenbelasting, verzekering en verbruik zijn erg laag. Na 6x tanken kom ik met een normale/pittige rijstijl uit op 1:18,6
Dat is nog eens goedkoop autorijden. De zit is lekker hoog. Parkeren gaat makkelijk en de binnenruimte valt best mee. Nadeel is uiteraard het tekort aan vermogen maar goed dat weet je nou eenmaal. Voor de langere ritten nemen we geregeld de Suzuki Swift Sport van mijn vriendin. Kan ik toch nog ff gassen. Dit is inmiddels mijn 43e auto en over een tijdje maar weer eens shoppen voor wat anders. Voorlopig maar even rustig doorrijden.
8,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Praktijkverbruik
Praktijkverbruik Fiat Panda: berezuinige Italiaan?
Op Zoek Naar
Deze occasions koop je voor €7.500: kleine, hoge auto van minimaal 7 jaar oud
Praktijkervaring
Praktijkervaring Fiat Panda: dit vinden eigenaren van hun auto
Nieuws
'Fiat Panda blijft nog tot 2026 in productie'
Autotest