AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Fiat Croma 1.9 Multijet 16v 150 Dynamic (2005)

autoreview

Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma
Fiat Croma - interieur
Fiat Croma - interieur
Fiat Croma - interieur

Signalement

UitvoeringCroma 1.9 Multijet 16v 150 Dynamic
Versnellingen6, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2005
Jaar van aanschaf2006
KM-stand bij aanschaf45.000 km
KM-stand laatst450.050 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Croma the story of my life

  • 450.050 km

ERVARINGEN

Fantastische ruime auto met prima rijkomfort alleen de techniek is een drama, ik kom gemiddeld eens per week bij de dealer en heb nu een nieuwe knipkaart ontvangen.

vervangen:
versnellingsbak,
sensoren
remschijven
stuurwiel
airbag
verlichting
motorisch onderdelen,vlinderklep, een hele waslijst
auto is in nov 07 totaal uitgevallen en op transport gegaan, 5 wkn zonder auto met kosten voor klant
stoel door gezakt
ruitenwissermotor
ruitenwisserarmen
dynamo
4 accu's

En dan heeft Fiat het over 5 jaar garantie en 500 000 km, tegen die tijd is alles bij mijn Croma als 4 keer vervangen en wat doet Fiat auto Nederland ?......... vooral nadenken hoe ze dit gaan oplossen en de dealer alles in de schoenen te schuiven!
En dan met veel tam tam praten over de deze garantie terwijl dit in Italië al sinds de introductie van de Croma geregeld is!

Complimenti Fiat!
In januari 2008 is de auto 8 weken terug geweest naar de importeur, alles zou worden nagekeken en opgelost maar ook naar een zeer lange pitstop is er niets fundamenteel gewijzigd. Ik kon bij gratie gods een verlengde garantie krijgen maar na een jaar is dat nog steeds niet geregeld. Ondertussen zijn alle lampjes op het dahboard al een ker gaan branden en bezit ik nu een dossier van meer dan 100 pagina's Ook in Turijn is men nog niet wakker geworden geen enkele actie. Op dit moment staat de auto minstens 10 dagen bij de dealer om een probleem van inhouden van de motor op te lossen want in eenkeer niet harder kunnen dan 30 km per uur is wel erg lastig op de snelweg. Eigenlijk heb ik te doen met mijn dealer en zijn team want ook zij worden moedeloos en de support uit Lijnden is om te lijden. Hoe kun je als importeur geen support geven en de klant laten wachten, in een tijd dat er gestreden moet worden om klanten... zo arrogant. Wij bezitten 2x oude Panda , Scudo, Fiat 500, Punto Seicento dus wel een redelijke trouwe fiat gebruiker.. maar door dit handelen is dat voorbij. Dan maar geen Italiaans design maar een degelijke betrouwbare.....

3,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (16)

Reageren