Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16v 150 Corporate (2009)

autoreview

Fiat Bravo
Fiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat Bravo

Signalement

UitvoeringBravo 1.4 T-Jet 16v 150 Corporate
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2009
Jaar van aanschaf2009
KM-stand laatst12.750 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Fiat Bravo 1.4T 16.v 150 Corporate

  • 12.750 km

Na 2 voorloop of uitloop auto's eindelijk tijd om mijn eigen auto uit te kiezen. De keuze was vrij gemakkelijk. De FIAT heeft een geweldig uiterlijk. Uiteindelijk heb ik de Bravo besteld in de kleur Cool Bleu Jazz en de Corporate uitvoering.
Gezien het aantal kilometers dat ik per jaar rijd is dat zeker een must. Onder andere climate control, cruise control, etc.
Grappig is het carboonlook interieur en de mistlampen met adaptieve bochtenverlichting. In eerste instantie wou ik de auto in het zwart maar nadat ik hem in het blauwe zag was ik verkocht.

Prestatie.
De 150 pk in de Bravo is ruim voldoende. Op vakantie naar Duitsland was het geen probleem om in zijn 6 de berg op te gaan.
Je hebt altijd voldoende power om even in te halen. Met nat weer heeft de auto wel moeite om het verhogen kwijt te kunnen.

Verbruik ligt nu ongeveer op 1:12 wat niet slecht is gezien de vele kilometers file die ik rij. Daarnaast is het gewoon verslavend om de auto flink door te trekken.

Groot nadeel van de Bravo is nog steeds de besturing. Een beetje ongevoelig en vooral heel licht.

Bij gebruikskosten heb ik voldoende aan gegeven omdat er naast de benzine niet kosten zijn gemaakt wat ook logisch is voor een auto met een kleine 15000 km op de teller

Tot op heden een tevreden Bravo rijder. Binnenkort volgen wat foto's



7,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.