Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16v 120 Corporate (2008)

autoreview

Fiat Bravo
Fiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat BravoFiat Bravo

Signalement

UitvoeringBravo 1.4 T-Jet 16v 120 Corporate
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2008
KM-stand laatst1.500 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

  • 1.500 km

Drie maanden geleden tot aanschaf van een nieuwe auto overgegaan. De oude Fiat Punto, zie review, werd een beetje te klein. Verder hadden we ook behoefte aan een nieuwere, veiligere auto. Door onze goede ervaringen met de Punto, na wat omzwervingen (peugeot 308, vw golf en seat leon) toch weer bij de Fiatdealer beland. De Bravo voldeed volledig aan onze verwachtingen. Voldoende ruimte, uitgebreide standaarduitrusting, keurige afwerking, aansprekend uiterlijk.

Foto\'s volgen binnenkort, maar we hebben gekozen voor wederom een lichtblauw metallic. Hij is iets grijzer dan de Punto.

Veel zaken zijn bij de Corporate uitvoering standaard, zoals: achteruitrij sensoren, LM-velgen 16 inch, climate-control, radiobediening op het stuur, etc. etc.
Na in verschillende motorvarianten gereden te hebben, gekozen voor de T-jet 120pk. Hiermee kun je vlot meekomen, heb je meestal wat over en is het verbruik acceptabel.

Als opties hebben we getinte achterruiten genomen die in de praktijk wel heel donker zijn. Voor de kleine achterin wel heel fijn als de zon schijnt en van binnenuit doorzichtig genoeg om goed naar buiten te kijken. Van buiten naar binnen zie je vrijwel niets. Verder verhoogde passieve veiligheid middels anti-whiplash hoofdsteunen en een stuurkolomairbag. Ter verhoging van het comfort een middenarmsteun en bleutooth telefoonbediening op het stuur.

Al met al een auto die helemaal af is en dat voor een 23000 euro. Kom daar maar eens mee bij VW.

PROBLEMEN

  • 1.500 km

Natuurlijk nog geen.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.