AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Dacia Sandero Tce 90 Bi-Fuel Ambiance (2016)

autoreview

Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Dacia Sandero

Signalement

UitvoeringSandero Tce 90 Bi-Fuel Ambiance
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2016
Jaar van aanschaf2016
KM-stand bij aanschaf5 km
KM-stand laatst128.000 km
Lezerswaardering: 52%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Trouwe werkpaard

  • 128.000 km

Afgezien van een defecte knipper licht schakelaar geen problemen gehad.
Moest wel wel wennen aan vrij direct sturen van de auto. Voor de rest rijdt het zoals het moet. Value for money. Enige nadeel die ik vind is dat de service intervallen om de 20.000 km is en bij Renault 30.000 km. Daarom sterretje minder voor kostenplaatje. Overschakelen van benzine naar LPG merk je helemaal niks van, dat was vroeger wel anders dan hikte de motor even. Dankzij de steengoede electronica en LPG installatie af fabriek werkt alles naadloos in elkaar over. Enige wat je merkt is dat het lampje naast de versnellingspook van benzine naar LPG gaat.
Je bereikt de topsnelheid in zijn 4 met dik 6000 rpm de 5e versnelling is echt een "overdrive". Geen seconde spijt gehad van deze "aldi-bakkie". Streef er naar 300000 km op de teller te zetten net als de vorige Logan MCV. ;-)

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Dacia Sandero

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (9)

Reageren