AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Citroën Xsara 1.9 D Ligne Séduction (1998)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Xsara 1.9 D Ligne Séduction |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1998 |
Jaar van aanschaf | 2002 |
KM-stand bij aanschaf | 105.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
- Na Seat een ’luxere’ bak; rijdt lekker iets meer power
- Maar wel erg lawaaierig.
- Flinke dode hoek achterin maar dat went.
- Voorverwarmen duurt erg lang ook na nieuwe bougies
- Qua comfort had ik meer verwacht van een Citroën
- Rijdt ongeveer 1:19 (bij veel 80km-wegen)
PROBLEMEN
- Gloei bougies kapot
- Stappenmotor kapot
2,8
- Betrouwbaarheid2
- Prestaties3
- Comfort2
- Kosten4
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Uitgelicht aanbod

Citroën Xsara 1.4i 1e eigenaars auto
- 1998
- 161.207 km
€ 1.699

Citroën Xsara Coupé 1.4i
- 1998
- 264.309 km
€ 645

Citroën Xsara 1.6i Ligne Prestige 5 Deurs | Automaat | Airco | Centrale vergrendeling | Elektrisch bediende ramen voor | Radio/CD | Nette en goed rijdende en roestvrije comfortabele auto | NAP | Nieuwe APK bij levering |
- 1999
- 107.916 km
€ 2.450
Lees ook
Autotest

Citroen Xsara 1.4i Ligne Prestige (1997)
Autotest

Citroen Xsara 1.8i 16V VTS (1998)
Achtergrond

Deze topsedan van Nissan uit 1985 was geavanceerder dan de Audi V8
Nieuws

Alfa Romeo Giulia - Back to Basics
Nieuws

Citroën LNA (1981) - In het Wild
Praktijkverbruik

Lezersreacties (0)
Reageren