Citroën C3 1.1 Ligne Séduction (2003)

Citroen C3
Citroen C3Citroen C3Citroen C3Citroen C3Citroen C3Citroen C3Citroen C3Citroen C3 - interieurCitroen C3 - interieurCitroen C3 - interieur

UitvoeringC3 1.1 Ligne Séduction
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2004

De C3 heeft een gigantische uitstraling en wat ik nog nooit heb gehad met een auto dat er wekelijks wildvreemde mensen mij aanspreken met vragen over de C3. Het mooiste vindt ik het gebruik van de boordcomputer en het is toch lachen dat wanneer ik op de snelweg 100 rijdt de computer een verbruik van boven de 1:25 aangeeft(een van de reden van aankoop) verder valt de motor op die ontzettend stil is en zich soepel laat schakelen, de trekkracht is valt tegen maar daar kies je voor met een 1.1 motor maar je kunt je er goed mee verplaatsen
al met al zijn we dik tevreden met deze auto

geen

PRIVATE LEASE Citroën C3

Citroën
Citroen C3 PureTech 83 You! (5D/5H)