Chrysler Grand Voyager 3.3i V6 SE Luxe (2002)

autoreview

Chrysler Grand Voyager
Chrysler Grand VoyagerChrysler Grand VoyagerChrysler Grand VoyagerChrysler Grand VoyagerChrysler Grand VoyagerChrysler Grand Voyager - interieurChrysler Grand Voyager - interieurChrysler Grand Voyager - interieur

Signalement

UitvoeringGrand Voyager 3.3i V6 SE Luxe
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar2002
Jaar van aanschaf2002
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Ik heb deze (lease) wagen sinds het allereerste begin en ben uitermate tevreden over de kwaliteit en comfort. Het enige probleem is de LPG installatie (Prins) die af en toe op storing springt bij fel accelereren, naar een software upgrade maakt het mogelijk om alleen de benzine/gas schakelaar aan/uit te zetten en alles loopt weer door op LPG.De electronische ontstekingsunit en voorruit (spontaan gescheurd) is kapot geweest, alles vervangen onder garantie, verder wat rubbers vervangen ivm. een kleine rammeltje.Het blijft een fantastische wagen, heel degelijk, rammelvrij (afgezien van die ene rammel die meteen hersteld is). Het LPG verbruik is wat hoog ( 1 op 6, max 1 op 7), extreem comfortabel, goede wegligging ondanks het hoge eigengewicht. Bij 120km p/u draait de motor slechts zo’n 2400 toeren, bijzonder rustig dus.Ik rijd 60.000km p/jaar en zou zonder enige aarzeling meteen dezelfde keuze maken, ware het niet dat mijn werkgever helaas een beperkt merkenbeleid heeft ingesteld waar Chrylser niet meer op voorkomt. Jammer, nog 4 maanden, ik zal deze ’bus’ erg missen!

PROBLEMEN

LPG installatie (merk: Prins) verslikt zich soms tijdens fel gas geven en springt op storing. Is vanaf het begin al zo, nooit een oplossing voor komen. Is nu minder erg, vroeger moest de moter opnieuw worden herstart (lastig op de snelweg), nu een keer de benzine/gas schakelaar aan/uit schakelen tijdens het rijden is probleem is opgelost.
Kleinrammeltje aan de voorwielophanging, rubbers vervangen, opgelost, verder na 130.000km geen enkele rammel.
De elektonische ontsteking (computer) is kaport geweest, liep toen slects op 5 cylinders, is onder garantie vervangen.
Halogeenlamp vervangen is erg lastig, kan niet zonder gereedschap en koplampunit losmaken.
Verder geen problemen, maakt zeer degelijke indruk.

3,5
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    4
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens