BMW M5 (2005) #2

Bouwjaar2005
Jaar van aanschaf2007

M5 86-RR-NT

Geachte lezers,

Vandaag zaterdag 2 mei ben ik wezen kijken naar de auto met de bovenstaande kenteken namelijk: 86-RR-NT.
Ik ging er vanuit dat er alleen maar blikschade was. Maar nee hoor. Er was van alles mis. Foutmelding Airbag/ gordelspanning, foutmelding schokdempers, parkeersensoren werken niet, auto trekt niet soepel op (waarschijnlijk koppeling bijna begeven). In de hoofdsteunen gaten door de eerder weggehaalde dvd beeldschermen. De rechter VANOS tikt opvallend ivm de linker vanos. Bij aankomst geen groene kentekenplaten aanwezig. Dus op de Veenweg in Apeldoorn over de drempels testrit mogen maken.

Ik ging er vanuit dat er alleen carrosserie schade was. Dus mensen bespaar jezelf de moeite als je denkt dat het bij de carrosserie blijft. De foutmeldingen zijn ook niet aangegeven op de advertentie en ook niet doorgegeven via de mail of telefoon.
Echt niet netjes. Helemaal vanuit Den Haag naar Apeldoorn om te zien wat voor informatie is achtergehouden is geen grap.
Ik vraag me af hoe deze auto een apk heeft kunnen regelen. En het onderhoudsboek is na 120.000 km met de hand beschreven en getekend. Dus geen stempels van het garagebedrijf die je eventueel kunt benaderen voor de verificatie.

1,0