Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • BMW
  • 1-serie

BMW 120i (2019)

autoreview

23
BMW 120i (2019)
BMW 120i (2019)BMW 120i (2019)BMW 120i (2019)BMW 120i (2019)BMW 120i (2019)BMW 120i (2019)BMW 120i (2019)
BMW M line
  • BMW M line10
  • Gebruikersreview
7 juni 2020 om 11:42
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoering120i
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2020
KM-stand bij aanschaf6.577 km
KM-stand laatst38.179 km
Lezerswaardering: 82%Keuze van de redactie
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

BMW 1 serie 120 i Edition M Sport Shadow High Exec

  • 11.000 km
  • 7 juni 2020

Naar 20 jaar Opel te hebben gereden, vond ik het tijd worden om eens naar een ander merk te gaan kijken.

Ik ben bij diverse merkdealers binnengelopen o.a. Mazda, BMW, VW, Mercedes, Audi en Volvo.
Heb hier in diverse auto’s gezeten en had snel mijn vizier op de BMW 1 en 3 serie en Audi A3/A4 gericht.

Het issue bij zowel BMW en Audi was om een leuk aangeklede auto te vinden met een lage KM stand, sportief uiterlijk en minimaal 140 pk zou hebben.

Naar een zoek tocht bij diverse BMW en Audi dealers liep ik bij BMW dealer Renova tegen een BMW 1 serie en 3 serie aan die qua model en aankleding met diverse opties mij zeer goed in de smaak vielen dus wist ik het zeker dat het een BMW ging worden.

Hier even de toelichting waar om een BMW en geen Audi:
Het issue bij Audi was dat de A3 in de sedan uitvoering met dubbel S line pakket en de 1.5 motor erg schaars waren. ( zelfs naar een lange zoektocht )
Ook bij BMW was het lastig om een leuke 1 of 3 serie met een M pakket te vinden, maar toch eindelijk gevonden.
ik vindt ook dat je bij BMW voor de zelfde prijs meer auto krijgt en luxer aangekleed vergeleken met Audi.

De eerste indruk bij de 1 serie was wat een gave auto en mooi uiterlijk van Qua model maar met het M Line pakket en velgen nog mooier en ook een mooi cognac lederinterieur van binnen.
Waar ik wel even op twijfelde was de ruimte mijn laatste paar auto’s waren allemaal stations dus moest ik toch misschien maar voor de 3 serie gaan die hadden ze ook staan maar niet zo mooi als de 1 serie.
Na even met de verkoper gepraat te hebben, wat me meteen een thuisgevoel gaf bij Renova ben ik toch nog eerst naar huis gegaan.
Om nog eens goed na te denken over de ruimte van de kofferbak en de zitruimte ( zit gedeelte ) in de 1 en 3 serie verschillen niet heel veel van elkaar.
Ik moet wel zeggen dat mijn Opel mij een ruimer gevoel in het zit gedeelte geeft, maar dit heeft ook te maken dat BMW een hele ander zit heeft vergeleken met Opel.

Na wat nagedacht te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik de kofferbakruimte van mijn Opel Astra sports Tourer het laatste jaar nog maar voor 30% gebruikte dus waarom nog een stations.
Dus de beslissing die ik eerder had genomen aan het begin van mijn zoektocht was juist.

Hierop ben ik terug gegaan naar BMW dealer Renova waar beide BMW ’s te koop stonden.
Bij binnenkomst viel de 1 serie mij weer direct op wel even nog bij de 3 serie gekeken maar mijn beslissing stond vast het word de 1 serie als de testrit natuurlijk bevalt.

Nu heb ik ooit wel eens jaren geleden in een BMW 6 serie coupe gereden als trouwauto, maar verder totaal geen rijervaring met een BMW.

De verkoper bood direct aan om een testrit te maken met de BMW 1 serie en die zei er al bij als je er eenmaal in hebt gereden ben je verkocht.

De auto werd de showroom uitgereden en ik kon gaan testrijden en wat een rijgenot kan ik je zeggen, de automaat schakelt perfect en de 184 PK bleven ook niet onopgemerkt.
Ook moet ik zeggen dat de achterwielaandrijving een hele fijne rijbeleving geeft, deze 1 serie is een van de laatste achterwiel aangedreven 1 series van BMW.
Het nieuwe model van de BMW 1 serie heeft tegenwoordig voorwiel aandrijving en daarover hoor ik verdeelde meningen.
Na terug komst bij de BMW dealer ben ik met de verkoper aan tafel gaan zitten en we kwamen al snel tot een goede deal.
Dus ben nu de trotste bezitter van een BMW 1 serie 120 i Edition M Sport Shadow High Executive.

BMW 1 serie 120 i EditionM Sport Shadow High Executive:

-18 inch LM M Dubbelspaak ( styling 719M) bicoler jet black.
-M Sportonderstel.
-M Aerodynamicapakket
-M sportstuurwiel.
-LED koplampen, LED mistlampen en Led achterlichten.
-Park Distance control voor en achter
-BMW connectedDrive met de daarbij alle bijhorende opties( full option).
-Geluidsinstallatie van Harman Kardon.
-Draadloos oplaadmogelijkheid telefoon.
- Sportautomaat met schakelflippers
-ledere bekleding cognac kleur.
-Stoelverwarming.
-Zwartehemel.
-Regensensor.
- Automatische transmissie.

Te veel om op te noemen kortom een zéér volle auto.

De dag van aflevering was aangebroken en ben mijn auto op gaan halen bij de BMW dealer.
De BMW stond daar onder een doek klaar, met daarop een grote strik, kan niet anders zeggen dat alles zeer netjes geregeld was en de auto zéér netjes afgeleverd is.
De verkoper nam ook de tijd voor de aflevering en gaf de benodigde tekst en uitleg bij de auto.

Ondertussen de eerste kilometers afgelegd en de auto rijd echt geweldig, het is echt een genot om met deze auto te rijden.
Wel merk ik op dat de BMW iets minder zuinig is als mijn Opel maar dat verschil vindt ik te verwaarloze en zeker voor het rijplezier en rijcomfort.

De eerste lange rit met de BMW is ook al gemaakt en dit is in januari naar Franrijk ( Euro Disney ) geweest.
Ik moet zeggen dat de auto mij zeer goed bevallen is op de lange afstand en qua verbruik me echt niet tegen viel 1 op 17,4 en overal netjes aan de snelheid gehouden.( dit zijn dus alleen snelweg KM )
Ook zitten de stoelen in de BMW lekker en wat ook goed is bevallen is de automaat die zeer soepel door zijn versnellingen gaat en gewoon gevoelloos.

Wat ik wel even wennen vond was het in en uit stappen in de BMW, omdat deze juist lager aan de grond ligt maar de auto zit wel als gegoten.
De geluidsinstallatie van Harman Kardon is ook een genot om aan te horen en geeft een geweldig geluid.
Je merkt gewoon aan alles in de auto dat je echt in een premium merk bent gestapt.
Verder krijg ik veel goede reactie op de auto vooral de opmerking dat hij brutaal en sportief oogt door onder andere het M pakket en M velgen.

Ik heb bij iedere zoektocht naar een nieuwe auto al vaak naar BMW gekeken maar nooit de stap gemaakt.
Nu heb ik de stap genomen en kan niet anders zeggen, dat ik er zéér tevreden ben en dit al eerder had moeten doen.

Binnenkort weer een nieuwe review als ik weer wat meer kilometers heb gereden.

BMW 1 serie 120 i Edition M Sport Shadow High Exec

  • 21.990 km
  • 23 januari 2021

Hier even weer een korte update over mijn BMW.
Momenteel bijna 22000 km op de teller en wat een geweldige auto kan ik je melden.
Ik wist echt niet dat een BMW je een zodanig geweldige rijervaring kon geven.
Dit is echt een wereld van verschil met mijn vorige auto’s wist wel dat een Opel niet met een BMW te vergelijken was maar het gaat hier echt om een wereld van verschil.
We zouden afgelopen zomer naar Oostenrijk gaan en zag dat al helemaal zitten door Duitsland en door Oostenrijk toeren en vooral om door het berg gebied in Oostenrijk te rijden.
Maar helaas door het Corona virus hebben besloten maar niet te gaan en binnen Nederland te blijven.
Maar dat wil niet zeggen dat we hier in Nederland geen leuke gebieden hebben kijk maar eens een keer naar de Mergel route in Limburg.
Ja, het is inderdaad geen Oostenrijk maar wel leuk om te rijden en links en rechts ook een leuke klim voor je auto.
Verder rijd ik de auto vanaf morgen precies een jaar en echt nog geen dag spijt van deze auto.
In april is hij toe aan zijn eerste beurt en wil hier eventueel voor een onderhoudscontract / abonnement afsluiten bij de BMW Dealer maar moet me daar nog verder in verdiepen, omdat er verschillende mogelijkheden zijn.
Het verbruik van de auto valt ook niet tegen het gemiddelde verbruik ligt momenteel rond de 1 op 14 en dat is binnendoor en stukjes snelweg.
De 8 traps automaat is ook echt geweldig heb voor deze auto nog niet veel met automaat gereden maar deze is de fijnste tot nu toe hij schakelt zeer vlot en soepel.
Wat ik ook nog steeds helemaal geweldig vindt is het Harman Kardon geluidsinstallatie dit geeft echt een zeer goed geluid ik had bij mijn Opel ook geen klagen maar dit is echt een verschil.
Verder kan ik momenteel niet echt min punten van deze BMW opnoemen omdat ik ze gewoon simpel weg niet heb.

Tot zover deze update ik zal in het vervolg wat vlugger een update plaatsen op Autoweek.

BMW 1 serie 120 i Edition M Sport Shadow High Exec

  • 22.400 km
  • 13 februari 2021

Een korte Update :

Ik heb een foto toegevoegd met mijn BMW op zijn wintervelgen + winterbanden.
Ze staan niet verkeerd vindt ik zelf maar zie natuurlijk liever mijn BMW M zomervelgen.
Verder deze week voor het eerst met achterwielaandrijving door de sneeuw gereden aparte ervaring kan ik je zeggen als je altijd voorwielaandrijving hebt gereden.

BMW 1 serie 120 i Edition M Sport Shadow High Exec

  • 25.009 km
  • 14 april 2021

Afgelopen vrijdag heef mijn BMW zijn aller eerste onderhoudsbeurt gehad bij de BMW dealer.
Zoals verwacht waren er geen bijzonderheden, dit omdat ik niks op had gemerkt tijdens het rijden.
Verder heb ik ook enkele weken geleden ervoor gekozen om een onderhoudscontract af te sluiten dit met de verwachting de auto toch wat langer door te rijden als wat ik normaal gesproken doe.
Mocht ik er toch voorkiezen de auto tijdens het lopende onderhoudscontract in te ruilen voor een andere auto is het onderhoudscontract overdraagbaar aan de volgende eigenaar.
Verder heb ik vanaf dit moment nog 1 jaar garantie op de auto zitten in combinatie met het onderhoudscontract zal ik geen onverwachts kosten gaan krijgen maar dit verwacht ik ook niet.
Verder lees of hoor je heel vaak dat BMW rijders roepen dat ze van iedere kilometer die ze rijden genieten nu dat ik zelf een kleine 18.000 kilometer heb gereden met deze BMW kan ik dit nu ook zelf beamen.
Het maakt niet uit dat het nu in de comfort stand is of sport stand rijdt beide is gewoon weg fijn om in te rijden.
De eco stand gebruik ik niet echt vaak, het is leuk dat je er zuinig mee kan rijden maar ik vindt dat de auto te laag in zijn toeren zit.
In de comfortstand is het ook goed mogelijk om zuinig te rijden dus gebruik ik deze stand het vaakst.
Ook de 8 traps automaat bevalt me prima je voelt hem totaal niet schakelen zo vloeiend dat dit gaat en heb ook dus niet de neiging om de flipper op het stuur te gebruiken.( behalve in de eco stand natuurlijk )
Verder is de weg ligging van deze auto echt geweldig je voelt echte de connectie met het onderstel en achterwiel aandrijving waardoor je vertrouwd een bocht neemt met deze auto.
Qua informatie systeem dit noemen ze bij BMW het idrive-systeem een wereld van verschil met mijn vorige auto’s.
Het is gewoon weg een zeer fijn systeem en ook de navigatie is zeer gebruiksvriendelijk.

Al om al een zeer fijne auto waarvan ik nog geen dag spijt heb gehad.

Over een tijdje weer een nieuwe review.

BMW 1 SERIE 120 I EDITION M SPORT SHADOW HIGH EXEC

  • 38.179 km
  • 23 januari 2022

Hier weer een update van Bmw met nu 38179 km op de teller.
Afgelopen zomer zijn we met de BMW op vakantie gegaan naar Oostenrijk en wat een genot was het om door Duitsland te rijden maar nog beter was het in Oostenrijk in de bergen.
De reis naar Oostenrijk heb ik s’nachts gereden en kan zeggen dat de kuipstoelen en stoelverwarming voor een lekker zit hebben gezorgd en uitgerust op het vakantieadres ben aangekomen.
Ook merk ik dat op deze lange rit de led-verlichting voor goed zich zorgde en dat rijdt comfortabele op zo’n lange rit van +- 1000 km.
De auto gaf geen krimp in de bergen en wat een genot om de Grossglockner op te rijden.
Dan merk je echt wat achterwielaandrijving is en wat plezier dat je ervan hebt.
Verder rijdt de auto nog steeds geweldig en heb ik er niks op aan te merken.
Momenteel rijdt ik op de winterbanden in de 17 inch maat maar kan niet wachten dat mijn zomerbanden eronder kunnen in de grotere inch maat dat rijd toch weer een stuk beter.

Binnenkort weer een update

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een BMW 1-serie? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de BMW 1-serie
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE BMW 1-serie

INFO
Athlon
Athlon
BMW 116i (5D/6H)
€ 519
Bekijk nu ⟩
Alphabet
Alphabet
BMW 118i Business Edition Plus (5D/7A)
€ 579
Bekijk nu ⟩
Arval
Arval
BMW 116i (5D/6H)
€ 493
 
BMW 1-serie in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    BMW 1-serie 3 deurs 118i | M-Sport | 18" | HiFi | Getint glas | Comfort access | Stoelverw.

    BMW 1-serie 3 deurs 118i | M-Sport | 18" | HiFi | Getint glas | Comfort access | Stoelverw.

    • 2019
    • 43.761 km

    € 26.895

    BMW 118i High Executive Sportline, Automaat, ORG NL/LEER/NAVI, Zeer complete auto!

    BMW 118i High Executive Sportline, Automaat, ORG NL/LEER/NAVI, Zeer complete auto!

    • 2018
    • 68.821 km

    € 23.750

    BMW 1-serie 5-deurs 120i High Executive M Sportpakket - Verwacht: Juli 2022

    BMW 1-serie 5-deurs 120i High Executive M Sportpakket - Verwacht: Juli 2022

    • 2019
    • 47.500 km

    Op aanvraag

Meer BMW 1-serie occasions

Gerelateerde forumtopics

  • BMW 1 Serie

    288
    • 7 oktober 2020

Lezersreacties (23)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • BMW 1-serie specificaties
  • BMW 1-serie occasions
  • BMW 1-serie video's
Advies en informatie
  • BMW 1-serie tests
  • BMW 1-serie gebruikersreviews
  • BMW 1-serie index
PREMIUM
Audi A3 - BMW 120i - Mercedes-Benz A200

Audi A3 - BMW 120i - Mercedes-Benz A200

Mercedes heeft de nieuwe A-klasse in alle opzichten een stuk volwassener gemaakt. Maar is dat...

Lees meer
 

BMW 1-serie reviews

  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2017)

    BMW M140i (2017)

    1
    • 26 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 118i (2019)

    BMW 118i (2019)

    8
    • 21 april 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 120d (2015)

    BMW 120d (2015)

    2
    • 5 januari 2022
  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2019)

    BMW M140i (2019)

    9
    • 26 oktober 2021
  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2016)

    BMW M140i (2016)

    • 7 juni 2021
  • Gebruikersreview
    BMW 118i Corporate Lease Edition (2018)

    BMW 118i Corporate Lease Edition (2018)

    • 23 mei 2021
  • Gebruikersreview
    BMW 120i (2019)

    BMW 120i (2019)

    23
    • 7 juni 2020
meer reviews
Mercedes-AMG A 35 vs. BMW M140i - Dubbeltest

Mercedes-AMG A 35 vs. BMW M140i - Dubbeltest

De heetste peper ter wereld kan niet meer zonder gevaar worden gegeten, net zoals de meest...

Lees meer

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • PREMIUM
    BMW 128ti vs. Ford Focus ST vs. Volkswagen Golf GTI

    BMW 128ti vs. Ford Focus ST vs. Volkswagen...

    • 14 juni 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 120d High Executive (2005)

    BMW 120d High Executive (2005)

    1
    • 28 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW M140i (2017)

    BMW M140i (2017)

    1
    • 26 mei 2022
  • Nieuws
    BMW 1-serie en 2-serie Gran Coupé als Edition ColorVision

    BMW 1-serie en 2-serie Gran Coupé als Edition...

    8
    • 25 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 116i (2022)

    BMW 116i (2022)

    3
    • 22 mei 2022
  • Gebruikersreview
    BMW 128ti (2021)

    BMW 128ti (2021)

    2
    • 3 mei 2022
  • Nieuws
    BMW 1-serie: vaarwel iDrive-knop

    BMW 1-serie: vaarwel iDrive-knop

    76
    • 3 mei 2022
Merk
Merk
  • Nieuws
    BMW M3 Touring als safetycar

    BMW M3 Touring als safetycar

    16
    • 23 juni 2022
  • Nieuws
    Eerste BMW M3 Touring: 510 pk sterk spektakel

    Eerste BMW M3 Touring: 510 pk sterk spektakel

    103
    • 21 juni 2022
  • PREMIUM
    BMW 2-serie Active Tourer vs. Mercedes-Benz B-klasse - Dubbeltest

    BMW 2-serie Active Tourer vs. Mercedes-Benz...

    • 21 juni 2022
  • Nieuws
    BMW 530i Touring (1995) - Liefhebber Gezocht

    BMW 530i Touring (1995) - Liefhebber Gezocht

    33
    • 20 juni 2022
  • Nieuws
    Alpina D4 S Gran Coupé: uitstervend ras

    Alpina D4 S Gran Coupé: uitstervend ras

    64
    • 20 juni 2022
  • Nieuws
    VDL Nedcar bouwt miljoenste auto voor BMW

    VDL Nedcar bouwt miljoenste auto voor BMW

    19
    • 15 juni 2022
  • Gebruikersreview
    BMW iX xDrive40 (2022)

    BMW iX xDrive40 (2022)

    18
    • 14 juni 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden