en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Uitvoering | MiTo 1.4 Turbo MultiAir S&S Quadrifoglio Verde |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2011 |
Jaar van aanschaf | 2019 |
KM-stand bij aanschaf | 123.000 km |
KM-stand laatst | 126.000 km |
Nadat onze GT door haar hoeven zakte (een gebroken veerschotel, is een dingetje bij de GT, dat wist ik maar nooit aandacht aan besteed) hebben we op een zaterdagmiddag om 17.00 uur een BMW 1 serie gekocht. Niet leuk, niet spannend en geen Alfa. Dus er moest weer een Alfa komen en die kwam in de vorm van een MiTo QV.
Een heel fijne auto met 170 pk en zesbak. Bij 130 km/h gewoon 3500 rpm en doortrekken naar boven de 200 is geen probleem. Heerlijke brom uit de uitlaat. 18 inch originele QV wielen. Alles wat een auto oncomfortabel maakt is aanwezig. Heerlijk.
Er was slechts 1 ding die ons vrij snel opviel en dat is dat de wielen vrij ver naar binnen stonden. Een setje spoorverbreders (15 mm voor en 20 mm achter) was het eerste wat we kochten dus. Daarna uitlijnen uiteraard. Nu is ze qua looks en sturen exact wat we verwachtten.
Als Alfist kun je van mij geen objectieve review verwachten. Toch schrijf ik omdat ik graag wil dat als je een leuke snelle auto zoekt de MiTo via deze review onder je aandacht komt. Ik ben de MiTo in je onderbewuste aan het prenten :)
MiTo
MiTo
MiTo
MiTo
Kom herhaal het met me...
MiTo
:)
Owja en hij zal best ooit weer het veld moeten ruimen, maar dan weer voor een Alfa als tweede auto. Zoveel wijzer zijn we inmiddels wel.
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.