Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V Selespeed Distinctive (2005)

autoreview

Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V Selespeed Distinctive (2005)

Signalement

Uitvoering147 2.0 T.Spark 16V Selespeed Distinctive
Versnellingen5, Semi Automaat
Bouwjaar2005
Jaar van aanschaf2007
KM-stand bij aanschaf14.522 km
KM-stand laatst23.900 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

  • 23.900 km

Heerlijke auto, (nog) geen gebreken en zeer compleet, zelfs in standaard uitrusting.

Mijn wagen was uitgevoerd met een TI-pakket, zeker een aanrader! Door deze sportstoelen heb je net wat meer ondersteuning in snelle bochten en zitten zeer comfortabel op langer af te leggen stukken. Het pakket ommvat ook 17’ licht metalen wielen, Selespeed model.

Ook het BOSE geluidssysteem is een aanrader, sprankelend geluid en toch heldere en diepe tonen door de aktieve subwoofer. Ook het schuifdak is een heerlijke optie waar ik veel gebruik van maak!

Motorisch gezien heel erg verfijnd, hoewel het Selespeed schakelen wel enige oefening vereist, iets liften van het gaspedaal bij het schakelen doet wonderen!

Hedendaags rijdt de wagen enigzins aangepast op de Rijkswegen;
1) Het uitlaatsysteem is vervangen door een Novitec Sport systeem, van uitlaatspruitstuk tot einddemper.

2)De matten zijn vervangen en er is een set Novitec pedalen geplaatst

3)Ze is nu circa 45 mm. verlaagd met Novitec sportschokbrekers en veren en er is een Novitec veerpootbrug geplaatst.

4)De wielen zijn een maatje gegroeid naar Alfa Romeo 18\'\' GT in combinatie met Pirelli P Zero Rosso 225/40R.

5)Onder de motor ligt nu een aluminium beschermplaat, ter vervanging van het kunststof exemplaar.

6)Het complete remsysteem is vervangen door een Brembo Sport systeem in combinatie met Brembo geperforeerde schijven, Ferodo DS2500 blokken en Motul RBF600 SuperDOT4 remvloeistof

PROBLEMEN

  • 23.900 km

Tot op heden (nog) geen problemen

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.