Peugeot 3008
Peugeot 3008 generaties
Peugeot 3008
Sinds zijn debuut in 2009 is de Peugeot 3008 uitgegroeid tot een vaste waarde binnen het SUV-segment. Met zijn moderne technologie, opvallende design en brede keuze aan aandrijflijnen weet de 3008 een breed publiek aan te spreken, van gezinnen tot zakelijke rijders. De 3008 is nauw verwant aan de Peugeot 5008, die een stuk ruimer is.
Welke modellen Peugeot 3008 zijn er?
De Peugeot 3008 wint in de loop der jaren aan populariteit. Het model kent drie generaties, met ieder hun eigen vernieuwingen. Zo is het eerste model, dat Peugeot in 2009 lanceert, vooral een heel praktische keuze met zijn MPV-eigenschappen. Vandaag de dag legt Peugeot de focus meer op moderne opties en geëlektrificeerde aandrijflijnen.
Peugeot 3008 generaties
2023-nu: Peugeot 3008 P61
Sinds de derde generatie Peugeot 3008 is er keuze tussen elektrische, mild hybride en plug-in hybride aandrijflijnen. De volledig elektrische e-3008 heeft een theoretische actieradius tot 701 kilometer, afhankelijk van de uitvoering. Daarnaast is er een vierwielaangedreven Dual Motor-variant met 325 pk. Het interieur straalt luxe uit, met een gebogen digitaal scherm en hoogwaardige afwerking. Praktisch gezien biedt de bagageruimte voldoende flexibiliteit, maar de achterbank is wat krapper voor langere passagiers.
2016-2023: Peugeot 3008 P84
De tweede generatie maakt de overstap van een MPV-achtig model naar een moderne SUV met het opvallende i-Cockpit-interieur en een premium afwerking. Met een bagageruimte van 520 tot 1.482 liter is deze generatie erg praktisch. Het motorenaanbod varieert van zuinige benzinemotoren tot plug-in hybrides met 300 pk. De comfortabele rijervaring wordt soms nadelig beïnvloed bij grotere wielmaten.
2009-2016: Peugeot 3008 T84
De eerste generatie Peugeot 3008 combineert SUV- en MPV-elementen, met een hoge zitpositie en slimme details zoals een gedeelde achterklep. Afhankelijk van de aandrijflijn had deze generatie een 432 tot 512 liter kofferbakruimte. De innovatieve Hybrid4, een hybride met dieselmotor, was destijds uniek. Het model blinkt uit in comfort en praktische inzetbaarheid.
Peugeot 3008 uitvoeringen
De Peugeot 3008 is verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen, waardoor er altijd een versie is die past bij jouw wensen en behoeften. Deze uitvoeringen zeggen iets over de uitrusting en opties van de auto. In het occasionaanbod kom je vaak uitvoeringen tegen zoals de Access, Active en Blue Lease Executive.
Tegenwoordig zijn de uitvoeringen van de Peugeot 3008 aangepast en kun je kiezen tussen de Allure, Allure Advantage, GT, GT Advantage en GT Exclusive.
Is de Peugeot 3008 een goede auto?
De Peugeot 3008 heeft zich sinds zijn introductie in 2009 ontwikkeld tot een populaire keuze binnen het SUV-segment. Zowel onder gezinnen als zakelijke rijders is de 3008 geliefd. Wat vooral opvalt, is de ruime keuze aan aandrijflijnen, waaronder hybride en volledig elektrische varianten. Door de jaren heen is het model steeds luxer en moderner geworden.
Prestaties
De Peugeot 3008 is door de jaren heen met diverse aandrijflijnen geleverd. Je vindt de eerste generatie (2009-2016) met verschillende benzine- en dieselmotoren, waaronder de innovatieve Hybrid4 dieselhybride. In de tweede generatie (2016-2023) breidt het aanbod uit met PureTech-benzinemotoren, plug-in hybrides en mild hybrides. De nieuwste generatie (2023-nu) brengt daarnaast een volledig elektrische variant met een theoretisch rijbereik tot 525 kilometer. Sinds 2025 is er een versie met vierwielaandrijving en 325 pk.
Rijcomfort
Met een Peugeot 3008 ga je comfortabel de weg op. De eerste generatie biedt al een prettige zitpositie en hulpmiddelen zoals Dynamic Rolling Control om het overhellen in bochten te beperken. In de tweede generatie zijn de stoelen ergonomischer, met opties zoals AGR-stoelen. Bij de nieuwste generatie blijft het comfort onverminderd hoog, hoewel grotere wielmaten het veercomfort op slecht wegdek enigszins kunnen verminderen.
Interieur
De eerste generatie Peugeot 3008 heeft een cockpit achtig interieur met praktische opbergmogelijkheden. Bij de tweede generatie verschijnt de kenmerkende i-Cockpit. Dat is een combinatie van een compact stuur, dat onder het digitale instrumentarium is geplaatst. Hierdoor moet je het stuur wel erg laag plaatsen, omdat het anders voor de tellers zit. De nieuwste generatie voegt een gebogen digitaal scherm toe, dat meerdere functies samenbrengt. De achterbank is ruim genoeg voor zowel kinderen als volwassenen, waardoor de 3008 een prima keuze is als gezinsauto. De bagageruimte varieert van 432 tot 520 liter, afhankelijk van de generatie en de aandrijflijn.
Exterieur
De Peugeot 3008 is altijd geleverd in SUV-vorm, maar het design heeft zich door de generaties heen ontwikkeld. De eerste generatie combineert kenmerken van een MPV en SUV, terwijl zijn opvolger een uitgesproken SUV-ontwerp introduceert met scherpe lijnen. Bij de derde generatie blijft de 3008 een SUV, maar dan in combinatie met een moderner ontwerp.
Betrouwbaarheid
De Peugeot 3008 heeft een aantal technische aandachtspunten, afhankelijk van generatie en motorisering. De THP-motoren uit oudere generaties staan bekend om hun hoge olieverbruik, terwijl de 1.2 PureTech-motoren gevoelig zijn voor distributieriemproblemen door vervuilde olie. Bij diesels kan het roetfilter sneller verstopt raken, vooral bij hogere kilometerstanden.
Veelvoorkomende problemen bij een Peugeot 3008
2023-nu: Peugeot 3008 P61
- - Digitale schermen (instrumentencluster en infotainment) reageren soms traag of starten niet op
- - MyPeugeot-app heeft verbindingsproblemen en beperkte functionaliteit
2016-2023: Peugeot 3008 P84
- - Distributieriemslijtage bij 1.2 PureTech-motoren
- - Verstopping van roetfilter bij diesels met hoge kilometerstand
- - Infotainmentsysteem werkt soms traag
2009-2016: Peugeot 3008 T84
- - Hoog olieverbruik bij THP-benzinemotoren en defecte hogedrukpomp
- - Distributieriemslijtage bij 1.2 PureTech-motoren
- - Verstopping van roetfilter bij dieselmotoren
Past de Peugeot 3008 bij jou?
Heeft de Peugeot 3008 een hoge instap?
De Peugeot 3008 heeft als SUV een relatief hoge instap vergeleken met reguliere hatchbacks of sedans. Dit maakt in- en uitstappen makkelijker. Dankzij de hoge zitpositie biedt de 3008 bovendien een goed overzicht op de weg. Zowel bij de eerste generatie als bij de nieuwste modellen blijft de instap praktisch en comfortabel.
Is de Peugeot 3008 een zuinige auto?
Het verbruik van de Peugeot 3008 hangt sterk af van de gekozen aandrijflijn. De plug-in hybrides zijn bij korte ritten en regelmatig opladen bijzonder zuinig, terwijl de diesels en mild-hybrides ook efficiënt presteren. De volledig elektrische e-3008 heeft een theoretisch rijbereik tot 525 kilometer. In onze verbruiksmonitor kun je per bouwjaar en brandstofsoort het gemiddelde verbruik bekijken.
Heeft de Peugeot 3008 een distributieriem of -ketting?
De Peugeot 3008 is afhankelijk van de motorvariant uitgerust met een distributieriem. De 1.2 PureTech-motoren hebben een zogenaamde natte distributieriem, die door de motorolie loopt. Bij vervuilde olie kan deze riem slijten en brokstukken kunnen in de oliekanalen terechtkomen, wat tot ernstige motorschade kan leiden. Het is bij deze motoren belangrijk om onderhoudsintervallen goed te volgen en tijdig te controleren op slijtage.
Waarop moet je letten als je een Peugeot 3008 gaat kopen?
Onderhoudsboekje
Voordat je een Peugeot 3008 aanschaft, is het verstandig om te achterhalen hoe de auto door de jaren heen is verzorgd. Vraag naar het onderhoudsboekje en bekijk of er regelmatig servicebeurten zijn uitgevoerd. Let vooral op grote ingrepen, zoals vervanging van distributieriem of koppeling, en of deze zijn gedaan door een betrouwbare garage. Een goed gedocumenteerd verleden kan veel zeggen over de betrouwbaarheid en levensduur van de auto.
Kilometerstand
De kilometerstand is minstens zo belangrijk. Een 3008 met een hogere tellerstand kan nog steeds in uitstekende conditie zijn als het onderhoud zorgvuldig is uitgevoerd. Houd er wel rekening mee dat onderdelen zoals het motorblok en de ophanging eerder slijtage vertonen bij een hogere kilometerstand. Vergelijk met andere Peugeot 3008’s van dezelfde leeftijd om te bepalen of de prijs in verhouding staat tot de kilometerstand en staat van onderhoud.
Staat van de auto
Neem de tijd om de Peugeot 3008 zowel vanbinnen als vanbuiten goed te bekijken. Aan de buitenkant let je op oneffenheden in de lak, roestvorming en eventuele schade aan bumpers en velgen. In het interieur controleer je of alle functies werken, zoals navigatie, airco en stoelverwarming. Onder de motorkap kun je controleren op olie- of koelvloeistoflekkages. Sluit af met een proefrit waarbij je let op rijcomfort, stuurgedrag en eventuele vreemde geluiden.
Vergelijkbare auto’s
Toch nog even verder kijken naar auto’s die vergelijkbaar zijn met de Peugeot 3008? Misschien zijn deze modellen iets voor jou:
- comfort8,8
- prestaties8,2
- betrouwbaarheid8,6
- kosten7,9
Uitgelichte tests
PRIVATE LEASE Peugeot 3008
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Peugeot 3008 Allure | Elektrische parkeerrem | Extra getinte achterste zijruiten en achterruit
- 2025
- 10 km

Peugeot 3008 1.2 PureTech Blue Lease Premium
- 2019
- 186.754 km

Peugeot 3008 Launch Edition | Advanced Active Safety Brake met camera en radar (Pack Safety Plus) | Climate Control | Elektrische parkeerrem
- 2025
- 10 km
Meer over de Peugeot 3008

Peugeot 3008 GT Exclusive Plug-in Hybrid 195 (2025)
Heerlijke en mooie auto, veel fijne opties

Deze SUV’s en cross-overs worden 10 jaar maar hun populariteit maakt ze behoorlijk duur
SUV’s en cross-overs als de vorige Toyota C-HR, Peugeot 3008, Volkswagen Tiguan en Audi Q2...

Peugeot e-3008 GT Advantage 73kWh 210 (2025)
Begin augustus heb ik mijn 14e Peugeot in ontvangst genomen. Voor het eerst gekozen voor private...

Elektrische auto's van Stellantis zijn straks zuiniger, lichter én betrouwbaarder
Dankzij iets dat IBIS-techniek heet maakt Stellantis toekomstige elektrische auto's zuiniger,...

Peugeot 3008 GT HYbrid4 300 (2023)
Allereerst zal het wellicht opvallen dat ik, zo goed als, enkel de sportiefste Peugeots (uit...
Uitgelichte gebruikerreviews

Peugeot e-3008 GT 73kWh 210 (2024)
Geachte lezers, hierbij onze review van bijna 1 jaar en 10114 km, vanaf 13 augustus 2024,...

Launchtijd: eerste prijzen Peugeot e-3008 en e-5008 Dual Motor
De e-3008 en e-5008 Dual Motor hebben nu een Nederlands prijskaartje, zij het alleen voor...

Tesla Model 3, Kia EV3, Dacia Bigster e.a. aan gort gereden door Euro NCAP
De Tesla Model 3, Dacia Bigster, Kia EV3 en een hele reeks andere belangrijke auto's zijn...

Goed verzekerd op weg
Profiteer van 5% korting in het eerste verzekeringsjaar.

Peugeot e-3008 en e-5008 krijgen meer vermogen en vierwielaandrijving
Peugeot voegt krachtigere vierwielaangedreven versies toe aan het aanbod van de e-3008 en...

Peugeot 3008 Allure Pack Business HYbrid4 300 (2022)
Na verschillende proefritten in diverse autos in deze klasse was mijn keuze snel gemaakt....

SUV of stationwagon: Peugeot 3008 SUV versus 508 SW
Stel je wilt een gebruikte Peugeot 3008, de tweede, de echte SUV. Moet je dan ook niet naar...

Peugeot 3008 Style 1.6 VTi (2012)
Na 3 jaar in een 308 1.6HDI uit 2015 waar ik meer dan tevreden mee was, zag ik deze 3008 bij...

Peugeot 3008 Active 1.6 THP (2013)
De auto vertoonde in het begin wat stotterende bewegingen. Bij langzaam doortrekken hield...

De nieuwe Alfa Romeo Junior is geboren uit passie
Dat zie je bij de eerste oogopslag. Het is meteen duidelijk dat de wieg van de...

Daarom lijken de Renault Scenic en Peugeot e-3008 zo op elkaar
De twee auto’s hebben dezelfde ontwerper, maar zijn concurrenten. We zochten deze Gilles Vidal...

Peugeot 3008 Allure 1.2 PureTech 130 (2020)
1 jaar heb ik mogen rijden in de Peugeot 3008 1.2 driepitter. Behoorlijk comfortabele kilometers...
Uitgelichte gebruikerreviews

Peugeot 3008 Allure 1.2 PureTech 130 Grip Control (2019)
Eind juni 2023 heb ik afscheid genomen van mijn zeer fijne Renault Clio Estate LPG voor een...

Elektrische Peugeot e-3008 en e-5008: tijdelijk flink vol voor weinig extra
De Peugeot e-3008 en e-5008 zijn er tijdelijk als Allure Avantage. De Allure Avantage is nauwelijks...

Peugeot e-3008 goedkoper en nu ook met 700 kilometer bereik
De elektrische Peugeot e-3008 met 73 kWh wordt ruim €2.500 goedkoper en vanaf nu is de SUV...

Peugeot 3008 GT 1.2 Hybrid 136 (2024)
De 3008 GT Hybride is nu 2 weken in mijn bezit en de eerste 1000km staat op de teller. Wat...

Peugeot 3008 Allure Pack Business 1.2 PureTech 130 (2021)
Recent heb ik een review geschreven over mijn nieuwe auto, een Renault Arkana, Alpine Esprit...

Peugeot 3008 nu ook als plug-in hybride met 195 pk
De Peugeot 3008 was er als elektrische e-3008 én als mild-hyride, maar is er nu ook als plug-in...

Dit zijn handige gezins-SUV's voor €15.000
De SUV is ook op de occasionmarkt zeer populair. We zoeken daarom drie gebruikte SUV's voor...

Peugeot e-5008: elektrische SUV komt al snel
Peugeot trekt al snel het doek van de nieuwe e-5008. De elektrische Peugeot e-5008 wordt de...

Bij de eerste Peugeot 3008 zat de schoonheid vanbinnen
De nieuwe Peugeot 3008 leunt met zijn uiterlijk sterk op zijn voorganger, maar daarmee zou...

Back to Basics: dit zit er (niet) op de basisversie van de nieuwe Peugeot 3008
Zes kleuren, helemaal voor niets. Het kan bij de basisversie van de nieuwe Peugeot 3008, die...

Nieuwe (elektrische) Peugeot 3008: nu ook als sportieve GT
AutoWeek heeft meer prijzen van de nieuwe Peugeot 3008. Zowel van de mild-hybride variant...

Nieuwe Peugeot 3008 kost minstens €41.640
De gloednieuwe Peugeot 3008 en de elektrische Peugeot e-3008 hebben hun Nederlandse prijskaartjes...

Designreview Peugeot e-3008: 'Minder typisch Peugeot dan 408 maar dat komt door elektrificatie'
De Peugeot e-3008 komt eraan en die SUV oogt zelfs als productiemodel bijna als een conceptcar....

Peugeot 3008 GT-line 1.2 PureTech 130 (2020)
Inmiddels 100.000 km op de teller dus voldoende ervaring om een review te schrijven. Mijn...

Dit is waarom de nieuwe Peugeot 3008 geen ‘coupé’ heet
De nieuwe Peugeot 3008 heeft een aflopende daklijn, maar heet toch doelbewust geen 'coupe...

Nieuwe Peugeot e-3008: tot 700 kilometer elektrisch!
Dit is de nieuwe, volledig elektrische Peugeot e-3008, met tot 700 kilometer actieradius!

Peugeot 3008 Active Pack Business 1.2 PureTech 130 (2022)
Helaas moest ik van de leasemaatschappij mijn Renault Kadjar inleveren. We kunnen bij de...

Peugeot e-3008 te vroeg online verschenen - UPDATE
De gloednieuwe en volledig elektrische Peugeot e-3008 is nu al in volle glorie te bewonderen....

Peugeot e-3008 bijna klaar voor onthulling
De gloednieuwe Peugeot e-3008 wordt bijna aan de wereld getoond. Op 12 september is het zover....

Nieuwe elektrische Peugeot e-3008 breekt met 3008
De nieuwe Peugeot e-3008 wordt een heel andersoortig model dan de huidige 3008. Hij wordt...

Peugeot 3008 en 5008 met mild-hybride motoren: alle prijzen
AutoWeek heeft de prijzen van de Peugeot 3008 en 5008 met mild-hybride benzinemotoren.

Elektrische Peugeot e-3008: 700 kilometer bereik en klaar voor debuut
Peugeot geeft de eerste beelden vrij van het exterieur van de elektrische Peugeot e-3008....

Praktijkverbruik Peugeot 3008 SUV: verbruik bijgehouden door gebruikers
Er komt nieuwe motortechniek aan voor de Peugeot 3008. Hoe zuinig is de SUV met de motoren...
Gebruikersreviews

Peugeot 3008 GT Exclusive Plug-in Hybrid 195 (2025)
Heerlijke en mooie auto, veel fijne opties

Peugeot e-3008 GT Advantage 73kWh 210 (2025)
Begin augustus heb ik mijn 14e Peugeot in ontvangst genomen. Voor het eerst gekozen voor private...

Peugeot 3008 GT HYbrid4 300 (2023)
Allereerst zal het wellicht opvallen dat ik, zo goed als, enkel de sportiefste Peugeots (uit...

Peugeot e-3008 GT 73kWh 210 (2024)
Geachte lezers, hierbij onze review van bijna 1 jaar en 10114 km, vanaf 13 augustus 2024,...

Peugeot 3008 Allure Pack Business HYbrid4 300 (2022)
Na verschillende proefritten in diverse autos in deze klasse was mijn keuze snel gemaakt....

Peugeot 3008 Style 1.6 VTi (2012)
Na 3 jaar in een 308 1.6HDI uit 2015 waar ik meer dan tevreden mee was, zag ik deze 3008 bij...

Peugeot 3008 Active 1.6 THP (2013)
De auto vertoonde in het begin wat stotterende bewegingen. Bij langzaam doortrekken hield...

Peugeot 3008 Allure 1.2 PureTech 130 (2020)
1 jaar heb ik mogen rijden in de Peugeot 3008 1.2 driepitter. Behoorlijk comfortabele kilometers...

Peugeot 3008 Allure 1.2 PureTech 130 Grip Control (2019)
Eind juni 2023 heb ik afscheid genomen van mijn zeer fijne Renault Clio Estate LPG voor een...

Peugeot 3008 GT 1.2 Hybrid 136 (2024)
De 3008 GT Hybride is nu 2 weken in mijn bezit en de eerste 1000km staat op de teller. Wat...

Peugeot 3008 Allure Pack Business 1.2 PureTech 130 (2021)
Recent heb ik een review geschreven over mijn nieuwe auto, een Renault Arkana, Alpine Esprit...

Peugeot 3008 GT-line 1.2 PureTech 130 (2020)
Inmiddels 100.000 km op de teller dus voldoende ervaring om een review te schrijven. Mijn...

Peugeot 3008 Active Pack Business 1.2 PureTech 130 (2022)
Helaas moest ik van de leasemaatschappij mijn Renault Kadjar inleveren. We kunnen bij de...
Laatste nieuws

Deze SUV’s en cross-overs worden 10 jaar maar hun populariteit maakt ze behoorlijk duur
SUV’s en cross-overs als de vorige Toyota C-HR, Peugeot 3008, Volkswagen Tiguan en Audi Q2...

Elektrische auto's van Stellantis zijn straks zuiniger, lichter én betrouwbaarder
Dankzij iets dat IBIS-techniek heet maakt Stellantis toekomstige elektrische auto's zuiniger,...

Launchtijd: eerste prijzen Peugeot e-3008 en e-5008 Dual Motor
De e-3008 en e-5008 Dual Motor hebben nu een Nederlands prijskaartje, zij het alleen voor...

Tesla Model 3, Kia EV3, Dacia Bigster e.a. aan gort gereden door Euro NCAP
De Tesla Model 3, Dacia Bigster, Kia EV3 en een hele reeks andere belangrijke auto's zijn...

Peugeot e-3008 en e-5008 krijgen meer vermogen en vierwielaandrijving
Peugeot voegt krachtigere vierwielaangedreven versies toe aan het aanbod van de e-3008 en...

SUV of stationwagon: Peugeot 3008 SUV versus 508 SW
Stel je wilt een gebruikte Peugeot 3008, de tweede, de echte SUV. Moet je dan ook niet naar...

Daarom lijken de Renault Scenic en Peugeot e-3008 zo op elkaar
De twee auto’s hebben dezelfde ontwerper, maar zijn concurrenten. We zochten deze Gilles Vidal...

Elektrische Peugeot e-3008 en e-5008: tijdelijk flink vol voor weinig extra
De Peugeot e-3008 en e-5008 zijn er tijdelijk als Allure Avantage. De Allure Avantage is nauwelijks...

Peugeot e-3008 goedkoper en nu ook met 700 kilometer bereik
De elektrische Peugeot e-3008 met 73 kWh wordt ruim €2.500 goedkoper en vanaf nu is de SUV...

Peugeot 3008 nu ook als plug-in hybride met 195 pk
De Peugeot 3008 was er als elektrische e-3008 én als mild-hyride, maar is er nu ook als plug-in...

Dit zijn handige gezins-SUV's voor €15.000
De SUV is ook op de occasionmarkt zeer populair. We zoeken daarom drie gebruikte SUV's voor...

Peugeot e-5008: elektrische SUV komt al snel
Peugeot trekt al snel het doek van de nieuwe e-5008. De elektrische Peugeot e-5008 wordt de...

Bij de eerste Peugeot 3008 zat de schoonheid vanbinnen
De nieuwe Peugeot 3008 leunt met zijn uiterlijk sterk op zijn voorganger, maar daarmee zou...

Back to Basics: dit zit er (niet) op de basisversie van de nieuwe Peugeot 3008
Zes kleuren, helemaal voor niets. Het kan bij de basisversie van de nieuwe Peugeot 3008, die...

Nieuwe (elektrische) Peugeot 3008: nu ook als sportieve GT
AutoWeek heeft meer prijzen van de nieuwe Peugeot 3008. Zowel van de mild-hybride variant...

Nieuwe Peugeot 3008 kost minstens €41.640
De gloednieuwe Peugeot 3008 en de elektrische Peugeot e-3008 hebben hun Nederlandse prijskaartjes...

Designreview Peugeot e-3008: 'Minder typisch Peugeot dan 408 maar dat komt door elektrificatie'
De Peugeot e-3008 komt eraan en die SUV oogt zelfs als productiemodel bijna als een conceptcar....

Dit is waarom de nieuwe Peugeot 3008 geen ‘coupé’ heet
De nieuwe Peugeot 3008 heeft een aflopende daklijn, maar heet toch doelbewust geen 'coupe...

Nieuwe Peugeot e-3008: tot 700 kilometer elektrisch!
Dit is de nieuwe, volledig elektrische Peugeot e-3008, met tot 700 kilometer actieradius!

Peugeot e-3008 te vroeg online verschenen - UPDATE
De gloednieuwe en volledig elektrische Peugeot e-3008 is nu al in volle glorie te bewonderen....

Peugeot e-3008 bijna klaar voor onthulling
De gloednieuwe Peugeot e-3008 wordt bijna aan de wereld getoond. Op 12 september is het zover....

Nieuwe elektrische Peugeot e-3008 breekt met 3008
De nieuwe Peugeot e-3008 wordt een heel andersoortig model dan de huidige 3008. Hij wordt...

Peugeot 3008 en 5008 met mild-hybride motoren: alle prijzen
AutoWeek heeft de prijzen van de Peugeot 3008 en 5008 met mild-hybride benzinemotoren.

Elektrische Peugeot e-3008: 700 kilometer bereik en klaar voor debuut
Peugeot geeft de eerste beelden vrij van het exterieur van de elektrische Peugeot e-3008....

Praktijkverbruik Peugeot 3008 SUV: verbruik bijgehouden door gebruikers
Er komt nieuwe motortechniek aan voor de Peugeot 3008. Hoe zuinig is de SUV met de motoren...


