
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PORSCHE CAYENNE TURBO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 11 maanden oud. In augustus 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 198.657 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 519 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 279 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 11,5 l/100 km. De CAYENNE TURBO is 1.350 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PORSCHE |
| Model | CAYENNE TURBO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 46.337 |
| Nieuwprijs | € 198.657 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 8 januari 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 20 augustus 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 12 april 2022 |
| APK melddatum | 4 december 2024 |
| APK vervaldatum | 6 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | CFT |
| Aantal cilinders | 8 |
| Cilinderinhoud | 4806 cc |
| Max. vermogen | 382 kW / 519 pk |
| Geluidsniveau stationair | 86 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 75 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 15,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 8,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 11,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 267 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0 mg/km |
| Roetfilter | n.v.t. |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Energielabel | G |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 2.160 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.895 kg |
| Voorasdruk | 1.400 kg |
| Achterasdruk | 1.540 kg |
| Aanhangermassa geremd | 3.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.855 mm |
| Breedte | 1.954 mm |
| Hoogte | 1.721 mm |
| Wielbasis | 2.900 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 265/50R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 279 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 4,5 s |
| Maximum vermogen | 382 kW / 520 pk |
| Maximum koppel | 750 Nm |
| Draaicirkel | 11,9 m |
| Kogeldruk | 140 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 670 - 1780 l |
| Inhoud brandstoftank | 100 l |
| Segment | M |
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



