
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 2 maanden oud. In juli 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.702 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 145 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De I10 is 511 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 218 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | HYUNDAI | 
| Model | I10 | 
| Kleur | rood | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 509 | 
| Nieuwprijs | € 19.702 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 22 augustus 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 27 juli 2019 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 7 juni 2024 | 
| APK melddatum | 27 mei 2025 | 
| APK vervaldatum | 7 juni 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | G3LA | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 998 cc | 
| Max. vermogen | 48 kW / 65 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 77 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,5 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 137 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 927 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.440 kg | 
| Voorasdruk | 750 kg | 
| Achterasdruk | 780 kg | 
| Lengte | 3.665 mm | 
| Breedte | 1.660 mm | 
| Hoogte | 1.500 mm | 
| Wielbasis | 2.390 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen | 
| Topsnelheid | 145 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 16,8 s | 
| Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk | 
| Maximum koppel | 94 Nm | 
| Draaicirkel | 9,6 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 60 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l | 
| Inhoud brandstoftank | 35 l | 
| Segment | A | 
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.


