
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 520D XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 11 maanden oud. In juli 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 71.971 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 520D XDRIVE is 88 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 197 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Leek met een kilometerstand van 166.520 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520D XDRIVE |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 2.143 |
| Nieuwprijs | € 71.971 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 9 november 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 8 juli 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 1 augustus 2025 |
| APK melddatum | 14 mei 2025 |
| APK vervaldatum | 14 mei 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. deurstyl |
| Aantal eigenaren | 5 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Geluidsniveau stationair | 72 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.09 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | B |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.705 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.330 kg |
| Voorasdruk | 1.170 kg |
| Achterasdruk | 1.300 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.464 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 230 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 12,1 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



