- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check ZF-168-D
HYUNDAI I10 | 2019
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 3 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.106 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I10 is 15 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 627 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Almere met een kilometerstand van 50.746 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.514 |
Nieuwprijs | € 14.106 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 mei 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 mei 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 augustus 2025 |
APK melddatum | 31 maart 2025 |
APK vervaldatum | 27 mei 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 107 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 122 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 922 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.324 kg |
Voorasdruk | 720 kg |
Achterasdruk | 700 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.485 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,7 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Ruim voor zijn segment
- +Goede zitpositie
- -Weinig motorisaties
- -Geen hybride opties
- -Luxe uitrusting is prijzig
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 - Occasion aankoopadvies
- Occasion koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

ZF-168-D
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.