- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320e is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar oud. In juli 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.253 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,7 l/100 km. De 320e is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Heino met een kilometerstand van 176.866 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 320e |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 965 |
Nieuwprijs | € 52.253 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 4 augustus 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 juli 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 4 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 37 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.800 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.355 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.380 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.709 mm |
Breedte | 1.827 mm |
Hoogte | 1.442 mm |
Wielbasis | 2.850 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 11,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 1420 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.