
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 330E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 10 maanden oud. In april 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 78.144 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h De 330E is 564 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 421 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Steenbergen met een kilometerstand van 50.000 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 330E |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 914 |
| Nieuwprijs | € 78.144 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 20 december 2022 |
| Datum eerste registratie Nederland | 8 april 2024 |
| Datum laatste tenaamstelling | 8 april 2024 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 20 december 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B48B20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Continue vermogen | 55 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW |
| Geluidsniveau stationair | 76 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 36 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.800 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.350 kg |
| Voorasdruk | 1.050 kg |
| Achterasdruk | 1.380 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.713 mm |
| Breedte | 1.827 mm |
| Hoogte | 1.442 mm |
| Wielbasis | 2.850 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 230 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 5,9 s |
| Maximum vermogen | 215 kW / 292 pk |
| Maximum koppel | 420 Nm |
| Draaicirkel | 11,4 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 410 - 1420 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




