- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD-CNG-TECHNIK FOCUS RS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 9 jaar en 1 maanden oud. In mei 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 50.860 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 349 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD-CNG-TECHNIK heeft een topsnelheid van 266 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,7 l/100 km. De FOCUS RS is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 96 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Harderwijk met een kilometerstand van 99.515 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD-CNG-TECHNIK |
Model | FOCUS RS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.015 |
Nieuwprijs | € 50.860 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 15 april 2016 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 mei 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 juni 2025 |
APK melddatum | 19 september 2024 |
APK vervaldatum | 19 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | YVDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2261 cc |
Max. vermogen | 257 kW / 349 pk |
Geluidsniveau stationair | 86 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 175 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.002 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | G |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.460 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.025 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Lengte | 4.390 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.480 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 266 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,7 s |
Maximum vermogen | 257 kW / 350 pk |
Maximum koppel | 440 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.