- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check XX-921-S
HYUNDAI I 10 | 2009
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 4 maanden oud. In mei 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 151 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De I 10 is 9 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 277 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Tilburg met een kilometerstand van 180.374 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.147 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 april 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 21 mei 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 september 2025 |
APK melddatum | 18 juni 2025 |
APK vervaldatum | 18 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4HG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 900 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 740 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 151 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,6 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 98 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 28 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- i10 1.1i PureVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i ActiveVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i DynamicVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i ActiveVersion08 - 11BA5HAT
- i10 1.1i i-Catcher08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i DynamicVersion08 - 11BA5HAT
- i10 1.1i i-Catcher08 - 11BA5HAT
Koopadvies
- +Prettig rijgedrag
- +Ruim
- +Volwassen interieur
- -Karige basisuitrusting
- -Zijwindgevoeligheid
- -Hoge tildrempel kofferbak
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

XX-921-S
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.