
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 8 maanden oud. In mei 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.259 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 116 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De POLO is 148 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Meerkerk met een kilometerstand van 107.498 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLKSWAGEN |
| Model | POLO |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.749 |
| Nieuwprijs | € 25.259 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 31 januari 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 27 mei 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 4 juni 2025 |
| APK melddatum | 20 september 2023 |
| APK vervaldatum | 20 september 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | CHZ |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 85 kW / 116 pk |
| Geluidsniveau stationair | 71 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,0 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 105 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.055 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.620 kg |
| Voorasdruk | 870 kg |
| Achterasdruk | 800 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
| Lengte | 4.169 mm |
| Breedte | 1.751 mm |
| Hoogte | 1.461 mm |
| Wielbasis | 2.550 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,5 s |
| Maximum vermogen | 85 kW / 116 pk |
| Maximum koppel | 200 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 351 - 1125 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | B |
Degelijk, comfortabel en ruim voor zijn segment: ook de zesde generatie Volkswagen Polo voldeed aan deze kwaliteiten. Deze populaire B-segmenter is voor het eerst gegroeid tot een lengte van meer dan 4 meter, waardoor hij zelfs als alternatief voor de Volkswagen Golf te boek staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




