- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 1 maanden oud. In mei 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.349 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 118 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 192 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De CAPTUR is 2.260 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 311 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heemskerk met een kilometerstand van 44.915 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 3.008 |
Nieuwprijs | € 27.349 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 11 juni 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 mei 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 mei 2019 |
APK melddatum | 22 mei 2024 |
APK vervaldatum | 11 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H5F G4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 87 kW / 118 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.177 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.744 kg |
Voorasdruk | 961 kg |
Achterasdruk | 867 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Lengte | 4.122 mm |
Breedte | 1.778 mm |
Hoogte | 1.566 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 192 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.