- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 6 maanden oud. In februari 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.498 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De POLO is 16 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 169 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Veldhoven met een kilometerstand van 90.630 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 811 |
Nieuwprijs | € 28.498 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 oktober 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 februari 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 april 2025 |
APK melddatum | 1 november 2024 |
APK vervaldatum | 2 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CZE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1395 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.138 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.680 kg |
Voorasdruk | 930 kg |
Achterasdruk | 800 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 610 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.476 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/40R17 Prijzen |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 250 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.