- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 530d is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar en 5 maanden oud. In oktober 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 95.118 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een diesel-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 530d is 12 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 182 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuw-Weerdinge met een kilometerstand van 49.458 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530d |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 8.187 |
Nieuwprijs | € 95.118 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 10 maart 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 oktober 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 10 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B57D30B |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 210 kW / 286 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 144 g/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.735 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.440 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.350 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.963 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.479 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,6 s |
Maximum vermogen | 210 kW / 286 pk |
Maximum koppel | 650 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 530 - 530 l |
Inhoud brandstoftank | 66 l |
Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.