
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 11 maanden oud. In februari 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.044 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 155 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De I10 is 630 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | HYUNDAI | 
| Model | I10 | 
| Kleur | wit | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 198 | 
| Nieuwprijs | € 13.044 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 5 november 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 9 februari 2024 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 9 februari 2024 | 
| APK melddatum | 8 februari 2024 | 
| APK vervaldatum | 8 februari 2025 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | G3LA | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 998 cc | 
| Max. vermogen | 48 kW / 65 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 77 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 908 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.420 kg | 
| Voorasdruk | 750 kg | 
| Achterasdruk | 780 kg | 
| Lengte | 3.665 mm | 
| Breedte | 1.660 mm | 
| Hoogte | 1.500 mm | 
| Wielbasis | 2.390 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen | 
| Topsnelheid | 155 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,1 s | 
| Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk | 
| Maximum koppel | 94 Nm | 
| Draaicirkel | 9,6 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 60 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l | 
| Inhoud brandstoftank | 35 l | 
| Segment | A | 
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.


