
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 40.639 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 209 km/h De FOCUS is 25 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.022 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Dordrecht met een kilometerstand van 11.676 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | rood |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.133 |
| Nieuwprijs | € 40.639 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 14 augustus 2024 |
| Datum eerste registratie Nederland | 14 augustus 2024 |
| Datum laatste tenaamstelling | 1 oktober 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 14 augustus 2028 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | M0DC |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 114 kW / 155 pk |
| Continue vermogen | 7 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 2,66 mg/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.306 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.895 kg |
| Voorasdruk | 975 kg |
| Achterasdruk | 955 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
| Lengte | 4.398 mm |
| Breedte | 1.844 mm |
| Hoogte | 1.515 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 209 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,1 s |
| Maximum vermogen | 114 kW / 155 pk |
| Maximum koppel | 190 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 635 - 1653 l |
| Inhoud brandstoftank | 52 l |
| Segment | C |
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




