
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 7 maanden oud. In december 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.751 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 200 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 237 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De POLO is 16 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 143 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Holten met een kilometerstand van 24.226 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLKSWAGEN |
| Model | POLO |
| Kleur | wit |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.220 |
| Nieuwprijs | € 35.751 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 16 maart 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 14 december 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 oktober 2025 |
| APK melddatum | 19 februari 2024 |
| APK vervaldatum | 16 maart 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. voorwielscherm |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | DKZ |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1984 cc |
| Max. vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Geluidsniveau stationair | 92 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.2 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 141 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 163 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,27 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.250 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.780 kg |
| Voorasdruk | 980 kg |
| Achterasdruk | 850 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
| Lengte | 4.185 mm |
| Breedte | 1.751 mm |
| Hoogte | 1.438 mm |
| Wielbasis | 2.550 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 237 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,7 s |
| Maximum vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Maximum koppel | 320 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 351 - 1125 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | B |
Degelijk, comfortabel en ruim voor zijn segment: ook de zesde generatie Volkswagen Polo voldeed aan deze kwaliteiten. Deze populaire B-segmenter is voor het eerst gegroeid tot een lengte van meer dan 4 meter, waardoor hij zelfs als alternatief voor de Volkswagen Golf te boek staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



