- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 10 maanden oud. In oktober 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.485 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 60 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 157 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De POLO is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 107 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hoogezand met een kilometerstand van 254.312 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.974 |
Nieuwprijs | € 13.485 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 28 juni 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 oktober 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 mei 2025 |
APK melddatum | 30 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 31 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CGP |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1198 cc |
Max. vermogen | 44 kW / 60 pk |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 128 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 967 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.550 kg |
Voorasdruk | 830 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 530 kg |
Lengte | 4.064 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/70R14 Prijzen |
Topsnelheid | 157 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 16,1 s |
Maximum vermogen | 44 kW / 60 pk |
Maximum koppel | 108 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.