- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TV-963-H
BMW 320I | 2013
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 3 maanden oud. In november 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 59.681 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De 320I is 2.414 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 134 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 320I |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 3.552 |
Nieuwprijs | € 59.681 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 februari 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 6 november 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 november 2018 |
APK melddatum | 23 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 29 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N20B20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 141 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.395 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.970 kg |
Voorasdruk | 905 kg |
Achterasdruk | 1.125 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
Lengte | 4.624 mm |
Breedte | 1.811 mm |
Hoogte | 1.429 mm |
Wielbasis | 2.810 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | D |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Ruim motorisch aanbod
- +Comfort
- -Hoge onderhoudskosten
- -Dure opties
- -Vrij beperkte ruimte achterin
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesVergelijkende Test: BMW 320 EDE vs. Lexus IS 300h
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

TV-963-H
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.