
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 9 jaar en 1 maanden oud. In september 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.475 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 178 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De POLO is 2.041 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 151 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Waddinxveen met een kilometerstand van 217.301 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLKSWAGEN |
| Model | POLO |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 468 |
| Nieuwprijs | € 20.475 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 1 november 2016 |
| Datum eerste registratie Nederland | 19 september 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 mei 2020 |
| APK melddatum | 20 mei 2025 |
| APK vervaldatum | 25 mei 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | CUS |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 1422 cc |
| Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Geluidsniveau stationair | 70 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,4 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 94 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.046 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.630 kg |
| Voorasdruk | 910 kg |
| Achterasdruk | 770 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
| Lengte | 4.074 mm |
| Breedte | 1.682 mm |
| Hoogte | 1.476 mm |
| Wielbasis | 2.460 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 178 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,9 s |
| Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Maximum koppel | 210 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


