- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TP-592-Z
FORD FOCUS | 2013
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 11 maanden oud. In september 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.450 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 86 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De FOCUS is 2.425 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.581 |
Nieuwprijs | € 25.450 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus 1.6 TI-VCT Trend -5DRS.-AIRCO-CRUISECONTROL-VOORRUITVERWARMING-TREKHAAK-ISOFIX-ORIGINEEL NEDERLANDS!-121.746 KM'S!
- 2011
- 121.746 km

Ford Focus 1.6 EcoBoost Titanium Geen 2e zo mooi Nieuwstaat Nieuwe Riem/banden/Grote beurt
- 2011
- 84.985 km

Ford Focus 1.6 EcoBoost 150pk 5-deurs Titan
- 2012
- 196.578 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 2 juli 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 september 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 november 2018 |
APK melddatum | 27 september 2023 |
APK vervaldatum | 1 oktober 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | XTDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 63 kW / 86 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.207 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.825 kg |
Voorasdruk | 915 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 650 kg |
Lengte | 4.606 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.505 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,6 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.6 EcoBoost 150pk Titanium12 - 14BH5HAT
- Focus 1.6 EcoBoost 182pk Titanium12 - 14BH5HAT
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 182pk Titanium12 - 14BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Titanium12 - 14BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Lease Titanium12 - 14BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest - Volkswagen Golf GTI vs. Ford Focus ST
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

TP-592-Z
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.