- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TN-637-J
FORD FOCUS | 2011
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 7 maanden oud. In september 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.137 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De FOCUS is 11 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 147 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oud-Beijerland met een kilometerstand van 241.627 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.226 |
Nieuwprijs | € 25.137 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus Wagon 1.0 First Edition
- 2014
- 250.253 km

Ford Focus Wagon 1.6 EcoBoost Titanium ST-Line Navi LM Clima --Inruil Mogelijk--
- 2012
- 192.998 km

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Edition Plus | Climate Control | Cruise Control | Parkeersensoren | Navigatie | Voorruitverwarming |
- 2014
- 83.546 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 oktober 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 6 september 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 mei 2025 |
APK melddatum | 2 september 2024 |
APK vervaldatum | 19 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | JQDB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.258 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 965 kg |
Achterasdruk | 980 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 675 kg |
Lengte | 4.606 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.505 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,8 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Trend Sport11 - 11BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Trend11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Titanium11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk First Edition11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Lease Trend11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Lease Titanium11 - 12BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel opties
- +Ruimte
- -Brandstofverbruik
- -Brommende automaat
- -Materialen interieur
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBarrelbrigade Circuitdag
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

TN-637-J
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.