- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check TK-397-L
KIA NIRO | 2018
Deze KIA NIRO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 30.840 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De KIA heeft een topsnelheid van 162 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,7 l/100 km. De NIRO is 121 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 470 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Den Haag met een kilometerstand van 118.727 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | KIA |
Model | NIRO |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.494 |
Nieuwprijs | € 30.840 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 augustus 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 augustus 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 januari 2025 |
APK melddatum | 26 juli 2024 |
APK vervaldatum | 29 augustus 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4LE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1580 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 32 kW |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.421 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
Lengte | 4.355 mm |
Breedte | 1.805 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 162 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,5 s |
Maximum vermogen | 104 kW / 141 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 427 - 1425 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Niro 1.6 GDi Hybrid Comfortline16 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid BusinessLine16 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid SportsLine16 - 18BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine16 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine17 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid Connect Edition17 - 18BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid Design Edition18 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine Travel Connect18 - 19BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid BusinessLine Travel Connect18 - 19BA5SUV
Koopadvies
- +Comfort
- +Ruimte
- +Brandstofverbruik
- -Geen sterke motoren
- -Rijgeluiden
- -Hard kunststof interieur
We kennen de eerste generatie Kia Niro sinds 2016. Zijn combinatie van comfort, ruimte en laag brandstofverbruik maakte dit model erg populair. Dat zie je ook terug in het aantal occasions dat wordt aangeboden. De opties voor (plug-in) hybride en volledig elektrisch maken de Niro ook een milieubewuste keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest Toyota C-HR Hybrid vs Kia Niro
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE KIA

TK-397-L
Kia Niro
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.