- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TJ-953-Z
BMW X1 SDRIVE20D | 2013
Deze BMW X1 SDRIVE20D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 1 maanden oud. In augustus 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 37.733 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 218 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De X1 SDRIVE20D is 28 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 97 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Leende met een kilometerstand van 160.701 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE20D |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 9.003 |
Nieuwprijs | € 37.733 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 22 maart 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 augustus 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 april 2025 |
APK melddatum | 19 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 23 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 132 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.475 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 1.160 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.477 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 218 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 380 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 61 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

TJ-953-Z
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.