- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 4 maanden oud. In maart 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.395 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 86 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De POLO is 70 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.872 |
Nieuwprijs | € 23.395 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 januari 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 maart 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 maart 2025 |
APK melddatum | 12 februari 2024 |
APK vervaldatum | 25 maart 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CGG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1390 cc |
Max. vermogen | 63 kW / 86 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 970 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.550 kg |
Voorasdruk | 830 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 530 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.698 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/40R17 Prijzen |
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 250 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.