- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check T-379-TJ
FORD FIESTA | 2023
Deze FORD FIESTA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.900 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 200 km/h De FIESTA is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 773 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hilversum met een kilometerstand van 23.799 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FIESTA |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.388 |
Nieuwprijs | € 29.900 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Connected | Navigatie | Sensoren | Apple carplay | Cruise control
- 2022
- 48.782 km

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line Automaat | Adaptive cruise control | Winter Pack | Achteruitrijcamera | Privacy glass | Parkeersensoren voor en achter
- 2023
- 26.807 km

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium | Cruise control | Climate Control | Parkeersensoren achter
- 2022
- 83.830 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 augustus 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 augustus 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 augustus 2027 |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B7JB |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 91 kW / 124 pk |
Continue vermogen | 7 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 114 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,56 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.151 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.690 kg |
Voorasdruk | 890 kg |
Achterasdruk | 845 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 605 kg |
Lengte | 4.091 mm |
Breedte | 1.756 mm |
Hoogte | 1.523 mm |
Wielbasis | 2.490 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 210 Nm |
Draaicirkel | 9,8 m |
Kogeldruk | 65 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 292 - 1093 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Prettige zitpositie
- +Brandstofverbruik
- -Ruimte
- -Rammeltjes in interieur
- -Rijgeluiden
In 2017 lanceerde de zevende generatie Fiesta. Dit is tevens de laatste versie van de populaire modelreeks van Ford. Hij rijdt zoals we dat van een Fiesta verwachten: dynamisch en sportief. Daarmee blijft het een van de best sturende auto’s uit het B-segment. En dat maakte ook deze laatste generatie een succes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Fiesta (2022) - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

T-379-TJ
Ford Fiesta
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.