- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check T-996-VT
TOYOTA C-HR | 2023
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 7 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 37.112 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De C-HR is 21 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 866 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zuidland met een kilometerstand van 8.755 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.941 |
Nieuwprijs | € 37.112 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 september 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 september 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 28 september 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 2ZR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
Continue vermogen | 37 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 111 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.395 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Lengte | 4.390 mm |
Breedte | 1.795 mm |
Hoogte | 1.555 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- C-HR 1.8 Hybrid Active20 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Dynamic20 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Executive20 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Business Plus20 - 23BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid GR-Sport21 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Business21 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Business GR Sport22 - 24BA5SUV
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Opties
- +Brandstofverbruik
- -Rijgeluiden
- -Traag infotainmentsysteem
- -Grote dode hoeken
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesMazda CX-30 vs. Toyota C-HR - Vergelijkende Test
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

T-996-VT
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.