- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check T-690-KG
PEUGEOT 408 | 2023
Deze PEUGEOT 408 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.400 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 225 km/h De 408 is 32 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 744 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 408 |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 676 |
Nieuwprijs | € 52.400 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 408 GT 1.2 PureTech 130PK EAT8 Automaat Navigatie, Rondomzichtcamera, Stoelverwarmig, Massage, Stuurverwarming, Panoramadak, Trekhaak
- 2023
- 45.267 km

Peugeot 408 1.2 PureTech GT 130 EAT8 | Automaat | Camera | Navigatie | Alcantara
- 2024
- 36.584 km

Peugeot 408 1.2 PureTech Allure 130 EAT8 | Automaat | Camera | Climate control | Navigatie
- 2024
- 41.818 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 juni 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 juni 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 29 juni 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 30 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 63 km |
Actieradius elektrisch stad | 70 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.2 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 147 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 26 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,22 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.671 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.220 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.690 mm |
Breedte | 1.850 mm |
Hoogte | 1.485 mm |
Wielbasis | 2.790 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,1 s |
Maximum vermogen | 133 kW / 180 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Inhoud bagageruimte | 471 - 1545 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | C |
Peugeot 408 (2022) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

T-690-KG
Peugeot 408
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.