- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check T-349-GT
HYUNDAI I10 | 2015
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar oud. In juni 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 11.684 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 155 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De I10 is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 320 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ter Aar met een kilometerstand van 131.170 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.460 |
Nieuwprijs | € 11.684 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 10 juli 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 juni 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 augustus 2025 |
APK melddatum | 23 mei 2025 |
APK vervaldatum | 19 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 48 kW / 65 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 908 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.420 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 780 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 155 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,1 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 94 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Brandstofverbruik
- +Betrouwbaar
- +Stil aan boord
- -Weinig opties motorisatie
- -Gevoelig voor zijwind
- -Rammeltjes interieur
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest - Renault Twingo vs Hyundai i10
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

T-349-GT
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.