- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar oud. In mei 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.254 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De POLO is 2.327 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 436 |
Nieuwprijs | € 22.254 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 15 mei 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 mei 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 januari 2019 |
APK melddatum | 29 januari 2024 |
APK vervaldatum | 31 januari 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CFW |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.032 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.620 kg |
Voorasdruk | 900 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 560 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R15 Prijzen |
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,9 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 180 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.