- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check SP-343-N
VOLKSWAGEN POLO | 2010
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 7 maanden oud. In mei 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 16.754 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 86 pk benzinemotor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 177 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De POLO is 2.593 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 327 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Weerselo met een kilometerstand van 143.264 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.890 |
Nieuwprijs | € 16.754 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Volkswagen Polo 1.2 Easyline Nette polo AIRCO
- 2009
- 182.082 km

Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline Automaat - Panorama, Half Leer, Stoelverw.
- 2011
- 179.917 km

Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion R-Line Edition | Nieuwe Ketting | Stoelverwarming | Navigatie | Bluetooth | Climate Control | Cruise Control | 17'' Lichtmetalen Velgen | All Season Banden |
- 2013
- 157.819 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 november 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 mei 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 mei 2018 |
APK melddatum | 17 april 2025 |
APK vervaldatum | 28 mei 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CGG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1390 cc |
Max. vermogen | 63 kW / 86 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 970 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.550 kg |
Voorasdruk | 830 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 530 kg |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/70R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 177 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,1 s |
Maximum vermogen | 63 kW / 85 pk |
Maximum koppel | 132 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOccasiondubbeltest - Opel Corsa 1.4 aut. vs VW Polo...
- Occasiontest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

SP-343-N
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.